Browsing by Author ბიზნესის ფაკულტეტი


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Application of E-marketing (digital marketing) tools for Consulting Firms engaged in International Educational BusinessChinaza, Mathew Peace 
2021the impact of Covid-19 pandemic on customer behavior on the global market International MarketingAlsawas, Ahmad 
2021ადამიანური რესურსების საერთაშორისო მიგრაციის თანამედროვე გამოწვევებიპაპიძე, გოჩა ; Papidze, Gocha 
2021აზიური მენეჯმენტის თავისებურებები იაპონიის, ჩინეთის, სამხრეთ კორეის მაგალითზექავთარაძე, თამარ ; Kavtaradze, Tamar 
2021გარემო ფაქტორების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე და მათი მოხიბვლის მეთოდებიბერიანიძე, მარი ; Berianidze, Mari 
2021გლობალიზაცია, დეგლობალიზაცია და საერთაშორისო ბიზნესის განვითარების ტენდენციები (კომპანიის მაგალითზე)ხოზრევანიძე, ავთანდილ 
2021ეთნო პროდუქტების მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზრებზექართველიშვილი, რატი 
2021მარკეტინგი და ქვეყნების კროსკულტურული თავისებურებებიჭინჭარაშვილი, შორენა 
2021მცირე და საშუალო საწარმოების საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიებიშათირიშვილი, ბარბარე 
2021პანდემიის პერიოდში, ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევაბეშკენაძე, გიორგი 
2021რეგულირების პრობლემები საქართველოს საფინანსო ბაზარზე და მათი გადაჭრის გზებიყანჩელი, ანა 
2021საგადასახადო გარემოს გავლენა საერთაშორისო კომპანიების საქმიანობაზე საქართველოშიმაისურაძე, ქეთევან ; Maisuradze, Ketevani 
2021სადისტრიბუციო პროცესის დაგეგმვა და სრულყოფა ქართული ფირმების მაგალითზეწიკლაური, გიგა 
2021საერთაშორისო ბაზრების თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული პროდუქციის ექსპორტზეზოზიაშვილი, დავით 
2021საინვესტიციო გარემოს და საერთაშორისო რეიტინგების გავლენა საერთაშორისო ბიზნესის საქმიანობაზე საქართველოშიესიტაშვილი, რევაზ 
2021საქართველო-ევროკავშირის DCFTA-ს გავლენა ექსპორტზეფაღავა, ნინო ; Pagava, Nino 
2021საქართველოს საექსპორტო პოტენციალი და საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის სტრატეგიებიბაჯიაშვილი, სალომე ; Bajiashvili, Salome 
2021სტიმულირების ღონისძიებებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა კომპანია ,,კარფურის" მაგალითზეყარმაზანაშვილი, იასონ ; Karmazanashvili, Iason 
2021ფინანსური რისკების და მართვის თავისებურებანი საერთაშორისო ბიზნესშიმარკოიძე, გელა ; Markoidze, Gela 
2021ფრენჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის საშუალება და მისი თავისებურებებიცომაია, ნინო