Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2701
Title: სადისტრიბუციო პროცესის დაგეგმვა და სრულყოფა ქართული ფირმების მაგალითზე
Authors: წიკლაური, გიგა 
Advisor: გოგოხია, თეიმურაზ 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: სადისტრიბუციო სისტემა
კომპანიის მარკეტინგული საქმიანობა
ქართული კომპანიები
Issue Date: 2021
Abstract: 
სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია სადისტრიბუციო სისტემა, მისი დაგეგმვა და სრულყოფის შესაძლებლობები ქართული კომპანიების მაგალითზე, სადისტრიბუციო სისტემის როლი და მნიშვნელობა კომპანიის მარკეტინგულ საქმიანობაში, რატომ არის ახლო კავშირში სადისტრიბუციო სისტემის გამართული მუშაობა კომპანიის წარმატებასთან, რა მნიშვნელობა ჰქონდა სადისტრიბუციო პროცესს პანდემიის პერიოდში, როგორ იმუშავა სისტემამ და რა ნაკლოვანებები აღმოაჩნდა.
ნაშრომში აღნიშნულია ის მეთოდები და სტრატეგიები, რასაც სადისტრიბუციო კომპანიები იყენებენ მომხმარებელთან ურთიერთობისას.
ნაშრომში საუბარია როგორც ქართულ კომპანიებზე და ქართულ ბაზარზე არსებულ სადისტრიბუციო სისტემაზე, ასევე მოყვანილია უცხოური კომპანიების მაგალითები, რაც დაგვეხმარება შედარება მოვახდინოთ ქართულ და უცხოურ სადისტრიბუციო სისტემებს შორის.
ნაშრომის გარკვეული ნაწილი ეთმობა ჩემს მიერ ჩატარებულ კვლევას და მის შედეგებს. კვლევა ორ ნაწილისგან შედგება: პირველი ეხება სადისტრიბუციო კომპანიების მიმართ მომხმარებელთა შეხედულებების, სურვილებისა და მოთხოვნების გაგებას, ხოლო მეორე - სადისტრიბუციო კომპანიების საქმიანობის შესწავლას, თუ როგორ ცდილობენ კომპანიები მომხმარებლის მოზიდვას, რა ხერხებით ცდილობენ ხანგრძლივი ურთიერთობის ჩამოყალიბებას, ზრუნავენ თუ არა მომხმარებელზე და მათი სურვილების დაკმაყოფილებაზე, გეგმავენ თუ არა ამისთვის სადისტრიბუციო პროცესებს.

The master's thesis deals with challenges in the sistem of distribution, how to plan it and oportunities of best qualities in Georgian company, how important is the role of distibution’ s sistem for companies in marketing jobs. What is the feedback between correct distribution sistem and saccess of company. How important was the distribution sistem in pandemic period and which defects does it have.
The work is about methods and strategies which is used by distribution companies for relations with their costumers.
We also talk about foreign companies, and it is important because we can compare Georgian and foreign companies to each other.
I also conducted research, about distribution companies. First part of master’ s thesis is about costumer’ s views, rates and desires, and second part is about company’ s activities, their attempts to attract costumers, how they take care about their users and what plans do they have about distribution processes.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2701
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Giga Tsiklauri Samagistro.pdfსადისტრიბუციო პროცესის დაგეგმვა და სრულყოფა ქართული ფირმების მაგალითზე1.6 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

128
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

712
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.