Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2703
Title: საერთაშორისო ბაზრების თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული პროდუქციის ექსპორტზე
The particularities of international markets and it’s influence on Geogian productions export
Authors: ზოზიაშვილი, დავით 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: საერთაშორისო ბაზრების თავისებურებები
კომპანიების მიზნები და სურვილები,
გლობალიზაციის როლი მარკეტინგის განვითარებაში
ტექნოლოგიური პროგრესი
Issue Date: 2021
Abstract: 
სამაგისტრო ნაშრომი შეეხება საერთაშორისო ბაზრების თავისებურებებს, განმასხვავებელ ნიშნებს ადგილობრივსა და საერთაშორისო ბაზრებს შორის. ნაშრომში განხილულია სტრატეგიები ,რომელიც საჭიროა საერთაშორისო ბაზრებზე გასასვლელად და თავის დასამკვიდრებლად, კომპანიების მიზნები და სურვილები, მათი გადაწყვეტილებების გამომწვევი მიზეზები და გადაწყვეტილებებზე მოქმედი ფაქტორები. ნახსენებია გლობალიზაციის მიერ გამოწვეული შედეგები და ის პროცესები რამაც იგი გამოიწვია. გლობალიზაციის როლი მარკეტინგის განვითარებაში და მასთან ერთად მოქმედი ფაქტორები. ნაშრომში საუბარია ტექნოლოგიურ პროგრესზე, რამაც გამოიწვია რიგი ცვლილებები სხვადასხვა სფეროში, მათ შორის განსაკუთრებით მარკეტინგში, რაც XXI საუკუნეში განსაკუთრებით თვალსაჩინოა.
ასევე განხილულია ის პოტენციალი, რომელიც საქართველოს აქვს საერთაშორისო ბაზრებზე ფუნქციონირებისათვის და ქართული პროდუქციის ექსპორტი და მისი შესაძლებლობები. ქვეყნის ეკონომიკური მდგომარეობა მის საერთაშორისო საბაზრო პოლიტიკასთან მიმართებაში. განხილულია, გატარებული საბაზრო პოლიტიკა, არსებული ცვლილებები და საერთაშორისო ხელშეკრულებები და შეთანხმებები, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია ქვეყნის სამომავლო ეკონომიკური განვითარებისათვის. საქართველოში არსებული მოქმედი კომპანიების ერთ-ერთ მაგალითად აღებულია კომპანია „კულა“ რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ბაზარზე.

The Master’s thesis discusses about the particularities of international markets, the differences between local and international markets. There are also discussed the strategies which is important to enter in international markets and to integrate there, the desires of companies and their wishes , what are the main purposes of their decisions and factors which are influencing on the decisions. There are mentioned the results of globalization and the processes caused by globalization. The role of globalization in international marketing and the results of technological progress, which maintained serious changes in different spheres and is clear in XXI century.
There is also discussed the potential which Georgia got to function in international markets and the ability of Georgian production in global markets. Countries economical condition connected with the politics of international markets. There is mentioned the economical changes and progress of the country which helps to maintain social-economical progress. As on of the examples of Georgian successful companies ,there is mentioned company “Kula” which vindicates it’s stability in markets.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2703
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Davit Zoziashvili Samagistro.pdfსაერთაშორისო ბაზრების თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული პროდუქციის ექსპორტზე1.68 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

195
checked on Apr 18, 2024

Download(s)

255
checked on Apr 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.