Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2695
Title: მარკეტინგი და ქვეყნების კროსკულტურული თავისებურებები
Authors: ჭინჭარაშვილი, შორენა 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტში
Degree Discipline: საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ეროვნული და კორპორატიული კულტურის საკითხები
მომხმარებლების საჭიროებების დაკმაყოფილება
მარკეტინგული პროცესები
Issue Date: 2021
Abstract: 
თანამედროვე გლობალურ ბიზნეს გარემოში აშკარად შეიმჩნევა მეცნიერთა და პრაქტიკოსთა მზარდი ინტერესი ეროვნული და კორპორატიული კულტურის საკითხებისადმი, რომლებსაც აქვთ განსაკუთრებული კულტურული, რელიგიური ან სხვა მახასიათებლები და მიზნად ისახავს მომხმარებლების საჭიროებების დაკმაყოფილებას.
ვინაიდან, კულტურა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც განსაზღვრავს მოთხოვნილებების განვითარებას და მომხმარებელთა ქცევას, ადამიანისთვის დამახასიათებელი ფასეულობების, აღქმის, მანერებისა და მოქმედებების ძირითადი ნაკრების ფორმირება და ათვისება უმნიშვნელოვანესია მარკეტინგული პროცესებისათვის.
კულტურულად განპირობებული ნაწარმი მარკეტინგში არის საქონელი, რომლის მოხმარება განისაზღვრება კულტურის სხვადასხვა გამოვლინების მახასიათებლებით: რელიგიური ტრადიციები და მოტივები, მოხმარების კულტურა, ეთნიკური განსხვავებები და აგრეთვე საზოგადოების ახალ პირობებში წარმოქმნილი საქონლის ეკოლოგიური სისუფთავის ფაქტორები. განვითარება, რაც გავლენას ახდენს მომხმარებლის არჩევანზე.
ზოგიერთ შემთხვევაში, მომხმარებლის კულტურულ მახასიათებლებს შეუძლია გარკვეული პროდუქტები გახადოს აუცილებელი, ან, პირიქით, სრულიად მიუღებელი. ამ ორ საპირისპირო შემთხვევას შორის რამდენიმე შუალედური დონეა.

In the modern global business environment, there is a growing interest of scholars and practitioners in national and corporate culture issues that have specific cultural, religious or other characteristics and are designed to meet the needs of consumers.
Since culture is the most important factor that determines the development of needs and consumer behavior, the formation and assimilation of a core set of human values, perceptions, manners and actions is crucial to marketing processes.
Culturally conditioned products in marketing are goods whose consumption is determined by the characteristics of different manifestations of culture: religious traditions and motives, culture of consumption, ethnic differences, as well as factors of ecological purity of goods generated in new society. Development that influences user choice.
In some cases, the cultural characteristics of the consumer may make certain products necessary, or, conversely, completely unacceptable. There are several intermediate levels between these two opposite cases.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2695
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Shorena Chincharashbili Samagistro.pdfმარკეტინგი და ქვეყნების კროსკულტურული თავისებურებები921.69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

165
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

355
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.