Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2705
Title: გარემო ფაქტორების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე და მათი მოხიბვლის მეთოდები
Influence of environmental factors on customer behavior and methods of their fascinating
Authors: ბერიანიძე, მარი 
Berianidze, Mari 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: მარკეტინგი
მომხმარებელთა ქცევის ტიპები
ინტერნეტ მარკეტინგი
კომპანიები
Issue Date: 2021
Abstract: 
სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია გარემო ფაქტორების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე და მათი მოხიბვლის მეთოდები. მომხმარებელთა ქცევის არსი, ტიპები, რატომ არის მნიშვნელოვანი, რომ კომპანიებმა ბაზარზე გასვლის წინ შეისწავლონ თავიანთი სამიზნე აუდიტორიის ქცევა და რასაკვირველია, რა გავლენა შეიძლება იქონიოს გარემო ფაქტორების ზემოქმედებამ მომხმარებლებზე და საბოლოოდ უკვე ბაზარზე პროდუქტის/მომსახურების წარმატებაზე. ხაზგასმითაა აღნიშნული ის სტრატეგიები და მეთოდები, რასაც კომპანიები იყენებენ მომხმარებლების მოზიდვის მიზნით და მათი გულის მოსაგებად.
გამომდინარე იქიდან, რომ მომხმარებელთა ქცევის შესწავლა ძალიან მნიშვნელოვანია თითოეული ბიზნესის არსებობისთვის, ბუნებრივია, რომ აქტიურად და წარმატებით მოქმედი ყველა კომპანია ცდილობს, შეისწავლოს მომხმარებლების ქცევა, მათი სურვილები, მოთხოვნილებები და სწორად წარმართონ გარკვეული მარკეტინგული სტრატეგიები, რაც პირდაპირ განაპირობებს მათი ,,სიცოცხლის’’ ხანგრძლივობას ბაზარზე.
სამაგისტრო ნაშრომი მოიცავს, იმ ფაქტორების განხილვას და გაანალიზებას, რომელიც მოქმედებს მომხმარებლების გადაწყვეტილებაზე. ასევე საუბარია, მომხმარებელთა მოზიდვის თანამედროვე მეთოდებზე, რომლებსაც კომპანიები მიმართავენ თავიანთ პოტენციურ მომხმარებლებთან საურთიერთოდ. წამოწეულია საკითხი ინტერნეტ მარკეტინგის შესახებ და მის მნიშვნელობაზე თანამედროვე სამყაროში და რაც, ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო და მრავალფეროვანი საკითხია, რომელიც სიღრმისეულ კვლევას საჭიროებს, არის ის, თუ როგორ უნდა შევაყვაროთ მომხმარებლებს თავი. აღნიშნულ ნაშრომში დაწვრილებით იქნება განხილული ზემოთ ჩამოთვლილი საკითხები თეორიულ დონეზე, რასაც შემდეგ ვეცდებით რომ პრაქტიკული კვლევის შედეგები დავურთოთ.
ნაშრომის დიდი ნაწილი ეთმობა კვლევას და მის შედეგებს. კვლევა მოცემულია, როგორც კომპანიების, ისე მომხმარებლების. გამოკვეთილია ის ღირებულებები, რაზე დაფუძნებითაც მოქმედებენ თანამედროვე სამყაროში კომპანიები და წამოწეული მომხმარებლების მხრიდან საჭიროებებისა და მოთხოვნილებების საკითხი, ის, თუ რა სურთ მათ, რომ მიიღონ
კომპანიებისგან და რომელი ფაქტორების ზემოქმედებს მათ ქცევაზე.

This master Thesis reviews the influence of environmental faqtors on consumer behavior and the methods of thei fascinating. Here is given the essence and types of customer behavior, why it is important for comoanies to learn about the action, behavior of their target audience before entering the market. And, certainly what impac the influence of environmental factors may have on customers and on success of product service on markets. Here are emphasized the strategies and methods ehich companies use to attact customers and earn their respect.
Due to the fact that, for existance of each business it is very important to study consumer behavior, it is natural that all companies acting successfully, try to study consumer behavior, their desires, demands and to properly perform certain marketing strategies that directly provides their ’’live expectancy’’ on market.
The master thesis includes discussing and analyzing of the faqtors which impacts on making decision by a customer. Also, there is a talk about the modern methods of attracting customers, to which companies refer while communicating with their potential customers. In the thesis there is also raised the question about internet marketing and its importance in the world, and what is one of the most interesting and diverse question which needs ti be deeply studied, is how to obtain cunsomers love. In the thesis there will thoroughly be discussed the above stated issues in theory to which we will try attach rhe results of practical studies and research.
The great part os the thesis is a research and its results. Where there are given the basic values based on which companies work in the modern world and is raised the question of customers needs and demands, what they want to get from companies and which faqtors impact on their behavior.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2705
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Mari Berianidze Samagistro.pdfგარემო ფაქტორების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე და მათი მოხიბვლის მეთოდები1.91 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

305
checked on Apr 18, 2024

Download(s)

1,228
checked on Apr 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.