Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2704
Title: ეთნო პროდუქტების მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზრებზე
Marketing of ethnic products in international markets
Authors: ქართველიშვილი, რატი 
Advisor: რუხაია-მოსემღვდლიშვილი, ნინო 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ეთნო პროდუქტების მარკეტინგი
ქართული კომპანიები
საერთაშორისო ბაზრები
Issue Date: 2021
Abstract: 
წარმოდგენილი ნაშრომი ეხება, ეთნო პროდუქტების მარკეტინგს და მათ პოზიციონირებას საერთაშორისო ბაზრებზე. მარკეტინგულ საშუალებებს რომლებსაც იყენებენ ქართული კომპანიები ეთნო პროდუქტის პოპულარიზაციისათვის საერთაშორისო ბაზრებზე. სამაგისტრო ნაშრომი შედგება ოთხი თავისგან.
პირველ თავში განხილულია მარკეტინგის ისტორია მისი არსი, ძირითადი მახასიათებლები, განსხვავებები და მიზნები. რაზეა აქცენტის გაკეთება საჭირო და რომელი ფაქტორების გათვალისწინეება საჭირო იმისთვის, რომ მარკეტინგული საქმიანობა სწორი და წარმატებული იყოს?
მეორე თავში განხილულია ეთნოპროდუქტები და მათი წარმოშობა რა მიეკუთვნება ეთნოპოდუქტებს და როგორი დამოკიდებულებაა თანამედროვე სამყაროში მსგავსი პროდუქტის მიმართ. ქართული ეთნოპროდუქტები და მათი მწარმოებელი კომპანიების სტრატეგია და მარკეტინგული საშუალებები რომლებსაც ისინი იყენებენ.
მესამე თავში წარმოდგენილია კვლევა ჩაღრმავებული ინტერვიუს მეთოდის გამოყენებით, რომელიც ეხება ქართულ კომპანიებ, მათ სამოქმედო სტრატეგიას და ბიზნეს გარემოს, საერთაშორისო ბაზრებისათვის.
ნაშრომის ბოლოს წარმოდგენილია დასკვნა და გარკვეული რეკომენდაციები, რომელიც შეეხება ეთნო პროდუქტების მარკეტინგს საერთაშორისო ბაზრებზე.

The presented paped deals with marketing of ethno products and positioning in international markets, Ebout the marketing tools used by georgian ethno companies to promote an ethno product in international markets. The master thesis consists of four chapters.
First chapter discuss the history of marketing, its main ponts, main features, differences and goals, What do you need to focus on and what factors need to be taken firstly into account in order for a marketing activity to be right and successful?
The second chapter discusses ethnoproducts and their origin, what belongs to ethnoproducts and what is the attitude towards a similar product in todays world. Georgian ethnoproducts and the strategy of their manufacturing companies and the marketing tools to which they apply.
The third chapter presents a survey using in-depth interview method, which deals with Georgian companies, their action strategy and business environment for international markets.
At the end of the paper there is a conclusion and some recommendations regarding the marketing of ethnic products in international markets.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2704
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Rati Kartvelishvili Samagistro.pdfეთნო პროდუქტების მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზრებზე824.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

165
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

189
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.