Browsing by Author ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 85 to 104 of 376 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020ბლოკჩეინ ტექნოლოგიები და მათი როლი საერთაშორისო ვაჭრობის განვითარებაშიქარჩხაძე, ანა 
2019ბრენდისადმი მომხმარებლის დამოკიდებულების კვლევა კომპანია „მაგთიკომის“ მაგალითზექარდავა, ბოთო 
2020ბრექსიტი და მისი შედეგები გაერთიანებულ სამეფოსა და ევროკავშირისათვისკაპანაძე, ფერიდე 
2020განათლების სფეროს პროგრამებისა და პროექტების დაფინანსების სტატისტიკური ანალიზიმეტრეველი, ლაშა 
2020განახლებადი ენერგიების როლი საქართველოს საერთაშორისო ეკონომიკურ უსაფთხოებაშიგიორგაძე, ლაშა 
2020გარემოს დაცვის პოლიტიკის განხორციელების პრობლემები და მათი დაძლევის გზებიბუაძე, ზურაბ 
2019გაცვლითი კურსის დინამიკის მოდელირებავარამაშვილი, ანა 
2019გაცვლითი კურსის რეჟიმები და მათი მაკროეკონომიკური მნიშვნელობაზაბახიძე, სალომე 
2020გენდერული დისბალანსის სტატისტიკა საქართველოს შრომის ბაზარზემარიამ ოქრუაშვილი 
2019გენდერული უთანასწორობის სტატისტიკა შრომის ანაზღაურებაშიონიანი, მარიამ 
2019გლობალიზაციის ხელშემწყობი საერთაშორისო ორგანიზაციების მოქმედება საქართველოშიტეფნაძე, თამარ 
2020გლობალური ბაზრების გავლენა ეკონომიკურ ზრდაზეზაქაშვილი, ლევან 
2019გლობალური ეკონომიკური კრიზისის გავლენა საქართველოს ეკონომიკაზეწიკლაური, ზაზა 
2019გლობალური კომპანიების ორგანიზაციული სტრუქტურების ფორმირების თავისებურებებიმამულაშვილი, ლაშა 
2020დამამუშავებელი მრეწველობის განვითარების ტენდენციები საქართველოში და მისი მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკური მომავალის ფორმირებაშიბენიძე, ვანო 
2019დამატებული ღირებულების გადასახადის ადმინისტრირების სრულყოფის პერსპექტივები საქართველოშიიმერლიშვილი, ლაშა 
2019დამოუკიდებელ სახელმწიფოთა თანამეგობრობის ქვეყნებიდან საქართველოში განხორციელებული პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების სტატისტიკური ანალიზიგაჩეჩილაძე, სიმა 
2020დასაქმების პრობლემები და მათი დაძლევის გზები საქართველოშიაბესაძე, თემური 
2019დასაქმების პრობლემები და მისი დაძლევის გზები საქართველოშიკაკაბაძე, მარიამ 
2019დაცული ტერიტორიების ტურიზმის სტრატეგიული მარკეტინგის თავისებურებები (პალიასტომის ტბის მაგალითზე)ჭეჟია, ვლადიმერ