Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Ivane Javakhishvili Tbilisi State University
  4. Faculties
  5. Faculty of Economics and Business
  6. Dissertations and Master Theses
  7. დაცული ტერიტორიების ტურიზმის სტრატეგიული მარკეტინგის თავისებურებები (პალიასტომის ტბის მაგალითზე)
 
  • Details
Options

დაცული ტერიტორიების ტურიზმის სტრატეგიული მარკეტინგის თავისებურებები (პალიასტომის ტბის მაგალითზე)

Date Issued
2019
Author(s)
ჭეჟია, ვლადიმერ  
Advisor(s)
ხელაშვილი, იოსებ  
Institution
Ivane Javakhishvili Tbilisi State University  
Faculty
Faculty of Economics and Business  
Publisher
Ivane Javakhishvili Tbilisi State University  
URI
https://openscience.ge/handle/1/772
Abstract
one of the important objects of the study is lake Paliastomi. The research substantiates the
importance and priority of the development of Paliastomi lake in the strategic marketing
features of tourism in protected areas of Georgia (for example Paliastomi Lake).
Tourism is of vital importance for Georgia. If we look at the statistics of the last few years, it can
be clearly said that the tourism industry is developing rapidly and creating new business
opportunities. However, social, economic and environmental challenges still arise, such as:
infrastructure, unemployment, low qualifications, pollution, etc. In order to slove the existing
problems it is necessary to share the experience of foreign countries and adjust them to the
Georgian reality. Highly qualified personnel should be trained according to modern
requirements, establish appropriate infrastructure, properly disseminate information/advertise
through televisions and social networks in order to make optimal use/benefit of the country’s
economy and people’s well-being.
Subjects

დაცული ტერიტორიები

ტურიზმი

სტრატეგიული მარკეტინგ...

Degree Name
Master in Tourism and Hospitality Management
Degree Discipline
ტურიზმი (Tourism)
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

tchejia vladimer.pdf

Description
დაცული ტერიტორიების ტურიზმის სტრატეგიული მარკეტინგის თავისებურებები (პალიასტომის ტბის მაგალითზე)
Size

1.19 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ac5120f69494b9834065b40b28c64a1d

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact