Browsing by Author ბიზნესის ფაკულტეტი


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 93 to 112 of 119 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020საერთაშორისო ვაჭრობის გავლენა ეკონომიკურ განვითარებაზეგრძელიძე, ალექსანდრე 
2020საერთაშორისო ვაჭრობის გავლენა ეროვნული სასაქონლო ბაზრის განვითარებაზეგელდიაშვილი, სანდრო 
2020საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული კომპანიების განვითარებაზეთეონა, სამხარაძე 
2020საერთაშორისო მარკეტინგული გარემო და ქართული ღვინის ადგილი საერთაშორისო ბაზარზეცერცვაძე, გიორგი 
2020საინვესტიციო გარემოს და საერთაშორისო რეიტინგების გავლენა საერთაშორისო ბიზნესის საქმიანობაზე საქართველოშიTkhelidze, Nodar ; თხელიძე, ნოდარ 
2020საპენსიო რეფორმის განხორციელების გზები საქართველოში და უცხოური გამოცდილებაბესტავაშვილი, ვალერი 
2017სარისკო კაპიტალის აქტივიზაცია საქართველოს საბანკო სისტემაშიხვედელიანი, ალექსანდრე 
2020სასტუმრო ინდუსტრია საქართველოში და საერთაშორისო ვიზიტორთა მომსახურებასუბარი, თეონა 
2020საქართველოს საექსპორტო პოტენციალი და მარკეტინგის როლი ექსპორტის განვითარებაშიფილფანი, ბაბი 
2020საქართველოს სავაჭრო პოლიტიკის თავისებურებებიჟოჟაძე, ჯემალ 
2020საქართველოსა და საზღვარგარეთის ქვეყნების ანტიკრიზისული მენეჯმენტის შედარებითი ანალიზიბიწაძე, თეა 
2020ტრანსნაციონალური კორპორაციების გავლენა გარდამავალი ქვეყნების ეკონომიკაზეფეროიანი, ბექა 
2020ტრანსნაციონალური კორპორაციების გავლენა ქვეყნის ეკონომიკურ უსაფრთხოებაზემაისაია, გალაქტიონ 
2020უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის ტენდენციები საქართველოშისუხიტაშვილი, მარინა 
2018ფარმაცევტული კომპანიების მარკეტინგიგვენეტაძე, გურამ ; Gvenetadze, Guram 
2016ფირმის ორგანიზაციულ–მარკეტინგული სისტემის სრულყოფაწულაია. ანა 
2020ფორსმაჟორულ სიტუაციაში მომხმარებლის ქცევის შესწავლა ქართულ ბაზარზემიროი, ანა 
2020ქართული კომპანიების ბრენდირება და საერთაშორისო ბაზარზე წინწაწევის პერსპექტივებიხვედელიძე, დავით 
2020ქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზებობოხიძე, ანი 
2019ქართული ტურისტული პოტენციალის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიებისადუნიშვილი, მარეხი