Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1795
Title: ქართული ტურისტული პოტენციალის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიები
Authors: სადუნიშვილი, მარეხი 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ქართული ტურისტული პოტენციალი
საერთაშორისო ბაზარი
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The main topic of the project is Georgian tourism potential and the popularization strategies in the international market.
The master`s project contains general characterization of tourism, the ways of tourism development in Georgia, the current situation and the types of tourism that are most developed in Georgia. I will also take part in tourism`s role and purpose in the development of the country.
The project also discusses the Tourism potential of Georgia and Tourism resources that are unused or incomplete. I will talk about the possibilities of using this resources and and the necessary action for that.
Project describes the reasons why it is vital for Georgia`s tourism potential, to take part into the International market and what activities are needed to popularize Georgian tourism in the International market.
According to the information avialable in the research, we can see the strong and the weak sides of Georgian tourism. Its capabilities and importance in the development and advacement of the country.
Through the research we will also consides strategies for promoting popularization of Georgian tourism in the International market and becoming one of the most attective country in the world.

ნაშრომის მთავარ თემას წარმოადგენს ქართული ტურისტული პოტენციალი და მისი საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიები.
ნაშრომში განხილულია ტურიზმის ზოგადი დახასიათება, უშუალოდ საქართველოში ტურიზმის განვითარების განვლილი გზები, დღევანდელი მდგომარეობა და ტურიზმის ის სახეობები, რომლებიც ყველაზე მეტადაა განვითარებული საქართველოში. შევეხები ასევე ტურიზმის როლსა და დანიშნულებაზე ქვეყნის განვითარებაში. ნაშრომში ასევე განხილულია საქართველოს ტურიზმის პოტენციალი და ის ტურისტული რესურსები, რომლების აუთვისებელია ან არასრულად არის ათვისებული. ვისაუბრებ ამ რესურსების ათვისების შესაძლებლობებზე და ამისათვის საჭირო ქმედებებზე.
ნაშრომში აღწერილია ის საჭიროებები და მიზეზები, თუ რატომ არის საქართველოსთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი ჩვენი ქვეყნის ტურისტული პოტენციალისა და შესაძლებლობების საერთაშორისო ბაზარზე გატანა და რა აქტივობებია საჭირო ქართული ტურიზმის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციისთვის.
კვლევაში არსებული ინფორმაციით კი უფრო თვალნათლივ დავინახავთ ქართული ტურიზმის ძლიერ და სუსტ მხარეებს, მის შესაძლებლობებსა და მნიშვნელობას ქვეყნის განვითარებასა და წინსვლაში.
კვლევის მეშვეობით განვიხილავთ ასევე ქართული ტურიზმის ადგილს საერთაშორისო ბაზარზე და ერთერთ ტურისტულად მიმზიდველ ქვეყნად ჩამოყალიბების პოპულარიზაციის სტრატეგიებს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1795
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Marekhi Sadunishvili.pdfქართული ტურისტული პოტენციალის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიები810.23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

81
checked on May 3, 2024

Download(s)

840
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.