Browsing by Author ბიზნესის ფაკულტეტი


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 102 to 119 of 119 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2020საქართველოს სავაჭრო პოლიტიკის თავისებურებებიჟოჟაძე, ჯემალ 
2020საქართველოსა და საზღვარგარეთის ქვეყნების ანტიკრიზისული მენეჯმენტის შედარებითი ანალიზიბიწაძე, თეა 
2020ტრანსნაციონალური კორპორაციების გავლენა გარდამავალი ქვეყნების ეკონომიკაზეფეროიანი, ბექა 
2020ტრანსნაციონალური კორპორაციების გავლენა ქვეყნის ეკონომიკურ უსაფრთხოებაზემაისაია, გალაქტიონ 
2020უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის ტენდენციები საქართველოშისუხიტაშვილი, მარინა 
2018ფარმაცევტული კომპანიების მარკეტინგიგვენეტაძე, გურამ ; Gvenetadze, Guram 
2016ფირმის ორგანიზაციულ–მარკეტინგული სისტემის სრულყოფაწულაია. ანა 
2020ფორსმაჟორულ სიტუაციაში მომხმარებლის ქცევის შესწავლა ქართულ ბაზარზემიროი, ანა 
2020ქართული კომპანიების ბრენდირება და საერთაშორისო ბაზარზე წინწაწევის პერსპექტივებიხვედელიძე, დავით 
2020ქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზებობოხიძე, ანი 
2019ქართული ტურისტული პოტენციალის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციის სტრატეგიებისადუნიშვილი, მარეხი 
2020ქვეყნის ეკონომიკაში უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის მნიშვნელობა და პრობლემები გლობალიზაციის პირობებშიგაჩეჩილაძე, ნათია 
2020შრომის უსაფრთხოების გამოწვევები საერთაშორისო კომპანიებშიქადარია, მარიამ 
2020ციფრული მარკეტინგი და რეკლამა საერთაშორისო ბაზრებზესუმბაძე, ქეთევან 
2019ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზეცირეკიძე, თამთა 
2020ციფრული მარკეტინგის თავისებურებები ქართულ ტურისტულ ბიზნესშიგიგაური, მარიამ 
2020ციფრული მარკეტინგის როლი ფირმის ინტერნაციონალიზაციის პროცესშიხვთისიაშვილი, თორნიკე 
2019ხარისხის მართვის პრობლემების განხილვა, სისტემურ ჭრილში, მუნიციპალური სამსახურის მაგალითზეჩალაძე, ლია