Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/257
Title: ლოიალობის პროგრამების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე
Other Titles: (მომხმარებლის მიერ ლოიალობის პროგრამებში ჩართვის/წევრად ყოფნის მოტივაციები)
Authors: დადიანიძე, ნათია 
მელიქიძე, მარიამ 
ბეგლარაშვილი, თორნიკე 
Keywords: ლოიალობის პროგრამები;მომხმარებელთა ქცევა;loyalty programs;behavior of the customers
Issue Date: 2019
Abstract: 
საბაზრო ეკონომიკაში მოქმედი კომპანიებისათვის ლოიალობის პროგრამების განხორციელება მათი უდიდესი წინსვლის განმაპირობებელი გახდა. ვინაიდან მსოფლიოში გლობალური კონკურენცია იზრდება, კომპანიებისათვის მნიშვნელოვან გამოწვევას წარმოადგენს მომხმარებელთა მოზიდვა და მათი დიდი დროის განმავლობაში შენარჩუნება. ბიზნესი მოგების მიღებასთან ერთად, ორიენტირებული უნდა იყოს საზოგადოებისა და, უპირველეს ყოვლისა, თავისი მომხმარებლების დაკმაყოფილებაზე. 21-ე საუკუნემ მრავალ სიახლესთან ერთად მნიშნელოვანი გავლენა იქონია კომერციული ბანკების საქმიანობაზე. მომხმარებლისათვის სტანდარტული საბანკო მომსახურების შეთავაზება არაა საკმარისი. კომერციული ბანკები მუდმივად უნდა ცდილობდნენ ისეთი მომსახურების შეთავაზებას, რომელიც მის მომხმარებელს მაქსიმალურად დააკმაყოფილებს. ბანკებმა გაათვითცნობიერეს, რომ ახალი მომხმარებლის მოძიება ბევრად ძვირი ჯდება, ვიდრე უკვე არსებულის შენარჩუნება. ამასთან კვლევებმა აჩვენა, რომ შეთავაზებული ლოიალობის პროგრამები ახალი მომხარებლის შეძენასაც უწყობს ხელს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/257
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro dadianidze meliqidze beglarashvili.pdfლოიალობის პროგრამების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე880.25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

15
checked on Apr 3, 2020

Download(s)

92
checked on Apr 3, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.