Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/257
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგოგიჩაძე, ანაka
dc.contributor.authorდადიანიძე, ნათიაka
dc.contributor.authorმელიქიძე, მარიამka
dc.contributor.authorბეგლარაშვილი, თორნიკეka
dc.date.accessioned2019-10-22T10:20:26Z-
dc.date.available2019-10-22T10:20:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/257-
dc.description.abstractImplementation of loyalty programs for companies operating in the market economy has become a major step forward for them. Since global competition in the world is growing, the significant challenge for companies is to attract consumers and maintain them for a long time. The business should be focused on earning profit, first and foremost, to satisfy its customers. The 21st century has had significant impacts on the activities of commercial banks. Offering a standard banking service to the customer is not enough. Commercial banks should try to offer a service that will satisfy its customer satisfaction. Banks are aware that finding a new customer is much more expensive than retaining the existing ones. In addition, studies have shown that loyalty programs offered by the companies are encouraging to attract new consumers.en
dc.description.abstractსაბაზრო ეკონომიკაში მოქმედი კომპანიებისათვის ლოიალობის პროგრამების განხორციელება მათი უდიდესი წინსვლის განმაპირობებელი გახდა. ვინაიდან მსოფლიოში გლობალური კონკურენცია იზრდება, კომპანიებისათვის მნიშვნელოვან გამოწვევას წარმოადგენს მომხმარებელთა მოზიდვა და მათი დიდი დროის განმავლობაში შენარჩუნება. ბიზნესი მოგების მიღებასთან ერთად, ორიენტირებული უნდა იყოს საზოგადოებისა და, უპირველეს ყოვლისა, თავისი მომხმარებლების დაკმაყოფილებაზე. 21-ე საუკუნემ მრავალ სიახლესთან ერთად მნიშნელოვანი გავლენა იქონია კომერციული ბანკების საქმიანობაზე. მომხმარებლისათვის სტანდარტული საბანკო მომსახურების შეთავაზება არაა საკმარისი. კომერციული ბანკები მუდმივად უნდა ცდილობდნენ ისეთი მომსახურების შეთავაზებას, რომელიც მის მომხმარებელს მაქსიმალურად დააკმაყოფილებს. ბანკებმა გაათვითცნობიერეს, რომ ახალი მომხმარებლის მოძიება ბევრად ძვირი ჯდება, ვიდრე უკვე არსებულის შენარჩუნება. ამასთან კვლევებმა აჩვენა, რომ შეთავაზებული ლოიალობის პროგრამები ახალი მომხარებლის შეძენასაც უწყობს ხელს.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherBusiness and Technology Universityen
dc.publisherბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.subjectloyalty programsen
dc.subjectbehavior of the customersen
dc.subjectლოიალობის პროგრამებიka
dc.subjectმომხმარებელთა ქცევაka
dc.titleლოიალობის პროგრამების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზეka
dc.title.alternative(მომხმარებლის მიერ ლოიალობის პროგრამებში ჩართვის/წევრად ყოფნის მოტივაციები)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMBA in Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიებიka
dc.contributor.institutionBusiness and Technology Universityen
dc.contributor.institutionბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Technologiesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro dadianidze meliqidze beglarashvili.pdfლოიალობის პროგრამების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე880.25 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

171
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

1,469
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.