დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი ბიზნესის ფაკულტეტი


ან ასო ქვემოთ აირჩიეთ გვარის მიხედვით დათვალიერებისთვის
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ნაჩვენებია შედეგი 73-დან 92-ის ჩათვლით 119-დან < წინა   მომდევნო >
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2020გუერილა მარკეტინგი საქართველოშილეაჟავა, ლაშა 
2020დაზღვევის ფორმირება და მართვის სრულყოფის მიმართულებები საერთაშორისო ბიზნესშიჩოჩია, ქრისტინა 
2020ეკონომიკური გლობალიზაციის გავლენა გარდამავალი ქვეყნების ეკონომიკაზეკახაძე, თენგიზ 
2020ეკონომიკური ინტეგრაციის გავლენა საერთაშორისო ბიზნესის განვითარებაზეჯავახიშვილი, დავით 
2020ელექტრონული კომერციის განვითარების ტენდენციები და პერსპექტივები საქართველოშიბრეგაძე, ლიანა 
2020ექსპორტის მხარდაჭერის თანამედროვე სახელმწიფო სისტემაგიორგაშვილი, გიორგი 
2020ვაჭრობა, ინვესტიციები და ეკონომიკური ზრდახვედელიანი, მირიან 
2020ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეშიმარუაშვილი, ანნა 
2019თბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდადიობაშვილი, დავით 
2020ინვესტიციები ინოვაციებში - ეკონომიკური ზრდის საკვანძო ფაქტორიმარაქველიძე, ვალერი 
2019ინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაშიჩაჩუა, თალიკო 
2020კომპანიების ინტერნაციონალიზაციის თანმდევი რისკები და მათი მართვის შესაძლებლობები საქართველოშიმაჩხაშვილი, სოფიო 
2020კორპორაციული კულტურის გავლენა კომპანიის რენტაბელობაზეჯაყელიძე, სულხან 
2016ლიდერობა და ორგანიზაციული კულტურა მენეჯმენტის სისტემაშიმხეიძე, ნინო 
2020მარკეტინგი და ეთნოკულტურული თავისებურებები საერთაშორისო ბაზარზებაჩანა, ზარქუა 
2016მოტივაციის კვლევა შედარებით მენეჯმენტშიკატუკია, ანა 
2019პატარა ქვეყნების პოზიციონირების პერსპექტივები საერთაშორისო ბაზარზეკორჟენკო, ნინო 
2016პერსონალის მართვის გუნდური მიდგომის თავისებურებები ქართულ კომპანიებშიგოგიძე, მანია 
2018პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების მოტივაციები და მათი გავლენა მიმღები ქვეყნის ეკონომიკაზექურდაძე, შორენა 
2018საერთაშორისო და ეროვნული ტურიზმის რეგულირების თანამედროვე ტენდენციებიDoijashvili, Khatia ; დოიჯაშვილი, ხატია