Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1790
Title: ინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაში
Authors: ჩაჩუა, თალიკო 
Advisor: ღლონტი, გიორგი 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ინტერნეტ მარკეტინგი
მცირე ბიზნესის განვითარება
ციფრული მარკეტინგი
ონლაინ მარკეტინგი.
ელექტრონული მარკეტინგი
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
This work is about internet marketing and the role of internet marketing in development of small business. It describes tendencies and attitudes of representators of small business. this work analyzes problems and barriers which are found during marketing activities.
In the world of modern technology, marketing also was transformed and reformed as a alternative of a traditional marketing in a form of internet marketing. term “internet marketing” by itself might be found in a different forms, for example as electronic marketing, digital marketing and online marketing.
second chapter of work reviews different forms of internet marketing, which provides many possibilities of its use. Also there is summoned examples of different online marketing campaign by well-known brands.
The third part of work is about survey and analyzing survey results. Also there is review of obstructions to which are faced small business.

წინამდებარე ნაშრომი ეხება ინტერნეტ მარკეტინგს და ინტერნეტ მარკეტინგის როლს მცირე ბიზნესის განვითარებაში. მასში ასახულია ტენდენციები და დამოკიდებულებები მცირე ბიზნესის წარმომადგენელთა მხრიდან. გაანალიზებულია ის პრობლემები და წინააღმდეგობები რასაც აწყდებიან მარკეტინგული აქტივობების წარმოების პროსცესში.
თანამედროვეობის ტექნოლოგიური სიახლეების ერაში ტრანსფორმაცია განიცადა მარკეტინგმაც და ჩამოყალიბდა ტრადიციულის თანამედროვე ალტერნატივა, ინტერნეტ მარკეტინგის სახით. თავად ტერმინი ინტერნეტ მარკეტინგი შესაძლოა შეგვხვდეს სხვადასხა სახით, მაგალითად, როგორიცაა ელექტრონული მარკეტინგი, ციფრული მარკეტინგი ან ონლაინ მარკეტინგი.
ნაშრომის მეორე თავში განხილულია ინტერნეტ მარკეტინგის სხვადასხვა ფორმები, რომელიც მისი გამოყენების მრავალფეროვან შესაძლებლობას იძლევა. ასევე მოყვანილია ცნობილი ბრენდების მიერ განხორციელებული წარმატებული ონლაინ მარკეტინგის მაგალითები.
თემის მესამე ნაწილი დათმობილი აქვს კვლევას და კვლევის შედეგების ანალიზს. ასევე განხილულია წინააღმდეგობები, რომელსაც აწყდება მცირე ბიზნესი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1790
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Taliko Chachua Samagistro.pdfინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაში1.28 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

325
checked on May 3, 2024

Download(s)

643
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.