დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი ბიზნესის ფაკულტეტი


ან ასო ქვემოთ აირჩიეთ გვარის მიხედვით დათვალიერებისთვის
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ნაჩვენებია შედეგი 61-დან 80-ის ჩათვლით 119-დან < წინა   მომდევნო >
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2019Trade balance of Georgia and prospects for its improvement in globalizationTchagalidze, Iveri ; ჭაღალიძე, ივერი 
2019Trade Tensions Between USA and China: International Marketing PerspectiveYadav, Kushagra 
2019Transnational corporations influence the development of the country's consumer market in globalizationImnadze, Eka ; იმნაძე, ეკა 
2018Transport freight transport in GeorgiaNutsubidze, Poliko ; ნუცუბიძე, პოლიკო 
2018Ways to Increase Georgia's Export Potential in GlobalizationAbuladze, Giorgi ; აბულაძე, გიორგი 
2018Wine export potential and its growth prospectZakashvili, Irakli ; ზაქაშვილი, ირაკლი 
2020The world financial crisis and its impact on the performance of internationalDemurashvili, Lasha ; დემურაშვილი, ლაშა 
2016ადამიანური კაპიტალის ტრანსფორმაცია და ინოვაციური პროცესების აქტივიზაციამუჯირი, ირინა 
2020ბიზნეს გარემო საქართველოში - ბიზნესის ზრდისა და განვითარების მნიშვნელოვანი ფაქტორიChelidze, Irakli ; ჭელიძე, ირაკლი 
2018ბიზნესის ინტერნაციონალიზაცია და საერთაშორისო კომპანიების მართვის პრობლემებიKakhadze, Tamar ; კახაძე, თამარ 
2016გადაწყვეტილების მიღების ორგანიზაცია საქართველოს რეგიონულ და კორპორაციულ სტრუქტურებშიმახარაშვილი, ირმა 
2020გასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოშიTurenko, Tsitsi ; ტურენკო, ციცი 
2020გუერილა მარკეტინგი საქართველოშილეაჟავა, ლაშა 
2020დაზღვევის ფორმირება და მართვის სრულყოფის მიმართულებები საერთაშორისო ბიზნესშიჩოჩია, ქრისტინა 
2020ეკონომიკური გლობალიზაციის გავლენა გარდამავალი ქვეყნების ეკონომიკაზეკახაძე, თენგიზ 
2020ეკონომიკური ინტეგრაციის გავლენა საერთაშორისო ბიზნესის განვითარებაზეჯავახიშვილი, დავით 
2020ელექტრონული კომერციის განვითარების ტენდენციები და პერსპექტივები საქართველოშიბრეგაძე, ლიანა 
2020ექსპორტის მხარდაჭერის თანამედროვე სახელმწიფო სისტემაგიორგაშვილი, გიორგი 
2020ვაჭრობა, ინვესტიციები და ეკონომიკური ზრდახვედელიანი, მირიან 
2020ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეშიმარუაშვილი, ანნა