დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი

ნაჩვენებია შედეგი 1-დან 14-ის ჩათვლით 14-დან
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2021„გაგებაზე ორიენტირებული კურიკულუმის დაგეგმვის“ თეორიის რეალიზაცია პრაქტიკაში („გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკული აკადემიის“ მაგალითზე)ღამბაშიძე, ნინო 
2023ეთნიკური უმცირესობების აკულტურაცია საქართველოშიგვეტაძე, ანნა 
2022ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენელი სტუდენტების აკულტურაციის ორიენტაციები: დეტერმინანტები და შედეგებიტყეშელაშვილი, თინათინ 
2022ენობრივი პროდუქციის ნეიროფსიქოლოგიური და ლინგვისტური ანალიზი ტიპურად განვითარებული ენობრივი უნარის, ექსპრესიული ენის დარღვევისა და აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე 4-6 წლის ასაკის ქართულენოვან ბავშვებთანდოღაძე, ირინე 
2020ინტეგრირებული სწავლების პრობლემები ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაშიბუსხრიკიძე, ელისაბედ 
2023კითხვის უნარის განვითარების სტრატეგიები კითხვის სირთულის მქონე დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვისშაშვიაშვილ, მაია ; ქიტიაშვილი, ზაქარია 
2022მასწავლებელთა მოტივაციის, თვითეფექტურობისა და სოციალური იდენტობის ურთიერთმიმართება (ეიზენის „დაგეგმილი მოქმედების თეორიის” პერსპექტივიდან)გველესიანი, თამარი 
2023მოსწავლეთა ინტერესებსა და მათ პიროვნულ მახასიათებლებს შორისკავშირის კვლევა - პროფორიენტაციის ხელშეწყობის საშუალებასაბაური, თინათინ 
2022პრობლემური ქცევისადმი მოწყვლადობის ფსიქოსოციალური ფაქტორები ქართველ მოზარდებშიბანძელაძე, თინათინი 
2022უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დარგობრივი ენის სწავლების პრაქტიკის კვლევა (გერმანული ენის მაგალითზე)ფანცულაია, ქეთევან 
2021ფატალიზმი - ქართული კულტურული მოდელიჩხაიძე, თამარ 
2019ფუნქციის სწავლების საკითხები ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო და საშუალო საფეხურზეწამალაშვილი, დავით 
2023ცოლ-ქმრული კონფლიქტი და მოზარდის ფსიქო-სოციალურიკეთილდღეობა; მედიაციური და მოდერაციული ანალიზიქიტოშვილი, ნინო 
2022„ხარისხის უზრუნველყოფისა და ინტერნაციონალიზაციის პროცესების ურთიერთმიმართების კვლევა უმაღლესი განათლების მესამე საფეხურზე“ვარდოსანიძე, ფიქრია