Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/3013
Title: „გაგებაზე ორიენტირებული კურიკულუმის დაგეგმვის“ თეორიის რეალიზაცია პრაქტიკაში („გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკული აკადემიის“ მაგალითზე)
Authors: ღამბაშიძე, ნინო 
Advisor: ქიტიაშვილი, ზაქარია 
Degree Name: განათლების მეცნიერებების დოქტორი
PHD in Education
Degree Discipline: განათლების მეცნიერებები
Education Sciences
Institution: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: კურიკულუმი
სილაბუსი
ესესმენტი (შეფასებათა კრიტერიუმები)
გაგება, არსის წვდომა
ვერ-გაგება, მისი ამოცნობის მექანიზმები და პროფილაქტიკა
Curriculum
Syllabus
Assesment
Understanding
Misunderstanding, its recognition mechanisms and prevention
Issue Date: 2021
URI: https://openscience.ge/handle/1/3013
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Gambashidze Disertatsia.pdf„გაგებაზე ორიენტირებული კურიკულუმის დაგეგმვის“ თეორიის რეალიზაცია პრაქტიკაში („გივი ზალდასტანიშვილის სახელობის ამერიკული აკადემიის“ მაგალითზე)7.82 MBAdobe PDFView/Open
დასკვნა პლაგიატის შესახებ-ნინო ღამბაშიძე docx.pdfანტიპლაგიატი214.91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

45
checked on Jul 16, 2024

Download(s)

46
checked on Jul 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.