Browsing by Author ბიზნესის ფაკულტეტი


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 76 to 95 of 119 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020ეკონომიკური ინტეგრაციის გავლენა საერთაშორისო ბიზნესის განვითარებაზეჯავახიშვილი, დავით 
2020ელექტრონული კომერციის განვითარების ტენდენციები და პერსპექტივები საქართველოშიბრეგაძე, ლიანა 
2020ექსპორტის მხარდაჭერის თანამედროვე სახელმწიფო სისტემაგიორგაშვილი, გიორგი 
2020ვაჭრობა, ინვესტიციები და ეკონომიკური ზრდახვედელიანი, მირიან 
2020ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეშიმარუაშვილი, ანნა 
2019თბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდადიობაშვილი, დავით 
2020ინვესტიციები ინოვაციებში - ეკონომიკური ზრდის საკვანძო ფაქტორიმარაქველიძე, ვალერი 
2019ინტერნეტ მარკეტინგის როლი მცირე ბიზნესის განვითარებაშიჩაჩუა, თალიკო 
2020კომპანიების ინტერნაციონალიზაციის თანმდევი რისკები და მათი მართვის შესაძლებლობები საქართველოშიმაჩხაშვილი, სოფიო 
2020კორპორაციული კულტურის გავლენა კომპანიის რენტაბელობაზეჯაყელიძე, სულხან 
2016ლიდერობა და ორგანიზაციული კულტურა მენეჯმენტის სისტემაშიმხეიძე, ნინო 
2020მარკეტინგი და ეთნოკულტურული თავისებურებები საერთაშორისო ბაზარზებაჩანა, ზარქუა 
2016მოტივაციის კვლევა შედარებით მენეჯმენტშიკატუკია, ანა 
2019პატარა ქვეყნების პოზიციონირების პერსპექტივები საერთაშორისო ბაზარზეკორჟენკო, ნინო 
2016პერსონალის მართვის გუნდური მიდგომის თავისებურებები ქართულ კომპანიებშიგოგიძე, მანია 
2018პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების მოტივაციები და მათი გავლენა მიმღები ქვეყნის ეკონომიკაზექურდაძე, შორენა 
2018საერთაშორისო და ეროვნული ტურიზმის რეგულირების თანამედროვე ტენდენციებიDoijashvili, Khatia ; დოიჯაშვილი, ხატია 
2020საერთაშორისო ვაჭრობის გავლენა ეკონომიკურ განვითარებაზეგრძელიძე, ალექსანდრე 
2020საერთაშორისო ვაჭრობის გავლენა ეროვნული სასაქონლო ბაზრის განვითარებაზეგელდიაშვილი, სანდრო 
2020საერთაშორისო მარკეტინგის თავისებურებები და მისი გავლენა ქართული კომპანიების განვითარებაზეთეონა, სამხარაძე