გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/816
სათაური: | მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში | სხვა სათაურები: | ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე | ავტორები: | მესხიძე, ნათია | ხელმძღვანელი: | პეტრიაშვილი, იზაბელა | ხარისხის სახელი: | Master of Education in Teacher Education მასწავლებლის განათლების მაგისტრი |
სასწავლო პროგრამის სახელი: | მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | ხარისხის გამცემი: | . | დაწესებულება: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
ფაკულტეტი: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
საკვანძო სიტყვები: | მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასება ინგლისური ენის სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა |
გამოცემის თარიღი: | 2019 | გამომცემელი: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
რეზიუმე: | The Master’s work deals with the study of students’ formative assessment practices in teaching English at the Basic School of General Education (GE). As is known, assessment of students’ knowledge is an important and necessary part in the teaching process. Correct assessment contributes to systematize knowledge, to depict the quality of this knowledge, to reveal drawbacks and lagging behind of students and the class, to raise the feeling of responsibility in students. Formative Assessment has a great educational importance: it has a crucial role in improving students’ learning outcomes, has educational function.in addition formative assessment helps to improve the degree of education. Thus, it is topical to study formative assessment practices at the basic school of GE. As from the available materials on this issue, it has become evident that the study of formative assessment practices in teaching English at the basic school of GE has not been conducted in Georgia so far. Hence, this is the novelty of the present study. The hypothesis of the research: the formative assessment is not properly used in teaching English. სამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევას ინგლისური ენის სწავლების პროცესში ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე. მოსწავლეთა ცოდნის შეფასება პედაგოგიური პროცესის აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია. სწორი შეფასების შემთხვევაში ხორციელდება: ცოდნის სისტემაში მოყვანა, ცოდნის ხარისხის გამომჟღავნება, მოსწავლის ან კლასის ნაკლისა და ჩამორჩენის გამოვლენა, მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის გაღვივება. შეფასებას არა მარტო საგანმანათლებლო, არამედ აღმზრდელობითი ფუნქციაც აქვს. განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს მოსწავლეთა სწავლის შედეგების გაუმჯობესებაში. გამომდინარე აქედან ვთვლი, რომ განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა, ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე აქტუალურია. ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით დავადგინე, რომ განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე დღემდე არავის ჩაუტარებია. აქედან გამომდინარე აღნიშნული კვლევა პედაგოგიურ პრაქტიკაში სიახლეს წარმოადგენს. ჰიპოთეზა: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე მასწავლეებლები სათანადოდ არ იყენებენ განმავითარებელ შეფასებას ინგლისური ენის სწავლების პროცესში. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/816 |
ჩანს კოლექციებში: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
samagistro meskhidze.pdf | ოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში | 489.21 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
245
checked on May 3, 2024
გადმოწერა
3,518
checked on May 3, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.