გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/816
სათაური: მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში
სხვა სათაურები: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
ავტორები: მესხიძე, ნათია 
ხელმძღვანელი: პეტრიაშვილი, იზაბელა 
ხარისხის სახელი: Master of Education in Teacher Education
მასწავლებლის განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასება
ინგლისური ენის სწავლება
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The Master’s work deals with the study of students’ formative assessment practices in
teaching English at the Basic School of General Education (GE). As is known, assessment of
students’ knowledge is an important and necessary part in the teaching process. Correct
assessment contributes to systematize knowledge, to depict the quality of this knowledge, to
reveal drawbacks and lagging behind of students and the class, to raise the feeling of
responsibility in students. Formative Assessment has a great educational importance: it has a
crucial role in improving students’ learning outcomes, has educational function.in addition
formative assessment helps to improve the degree of education. Thus, it is topical to study
formative assessment practices at the basic school of GE.
As from the available materials on this issue, it has become evident that the study of
formative assessment practices in teaching English at the basic school of GE has not been
conducted in Georgia so far. Hence, this is the novelty of the present study.
The hypothesis of the research: the formative assessment is not properly used in
teaching English.

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების
პრაქტიკის კვლევას ინგლისური ენის სწავლების პროცესში
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე. მოსწავლეთა ცოდნის
შეფასება პედაგოგიური პროცესის აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია. სწორი
შეფასების შემთხვევაში ხორციელდება: ცოდნის სისტემაში მოყვანა, ცოდნის
ხარისხის გამომჟღავნება, მოსწავლის ან კლასის ნაკლისა და ჩამორჩენის გამოვლენა,
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის გაღვივება. შეფასებას არა მარტო
საგანმანათლებლო, არამედ აღმზრდელობითი ფუნქციაც აქვს. განმავითარებელი
შეფასების გამოყენებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს მოსწავლეთა სწავლის
შედეგების გაუმჯობესებაში. გამომდინარე აქედან ვთვლი, რომ განმავითარებელი
შეფასების პრაქტიკის კვლევა, ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
აქტუალურია.
ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით დავადგინე, რომ განმავითარებელი
შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე დღემდე არავის ჩაუტარებია.
აქედან გამომდინარე აღნიშნული კვლევა პედაგოგიურ პრაქტიკაში სიახლეს
წარმოადგენს.
ჰიპოთეზა: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
მასწავლეებლები სათანადოდ არ იყენებენ განმავითარებელ შეფასებას ინგლისური
ენის სწავლების პროცესში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/816
ჩანს კოლექციებში:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro meskhidze.pdfოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში489.21 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

245
checked on May 3, 2024

გადმოწერა

3,518
checked on May 3, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.