Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/816
Title: მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში
Other Titles: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
Authors: მესხიძე, ნათია 
Advisor: პეტრიაშვილი, იზაბელა 
Degree Name: Master of Education in Teacher Education
მასწავლებლის განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასება
ინგლისური ენის სწავლება
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The Master’s work deals with the study of students’ formative assessment practices in
teaching English at the Basic School of General Education (GE). As is known, assessment of
students’ knowledge is an important and necessary part in the teaching process. Correct
assessment contributes to systematize knowledge, to depict the quality of this knowledge, to
reveal drawbacks and lagging behind of students and the class, to raise the feeling of
responsibility in students. Formative Assessment has a great educational importance: it has a
crucial role in improving students’ learning outcomes, has educational function.in addition
formative assessment helps to improve the degree of education. Thus, it is topical to study
formative assessment practices at the basic school of GE.
As from the available materials on this issue, it has become evident that the study of
formative assessment practices in teaching English at the basic school of GE has not been
conducted in Georgia so far. Hence, this is the novelty of the present study.
The hypothesis of the research: the formative assessment is not properly used in
teaching English.

სამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების
პრაქტიკის კვლევას ინგლისური ენის სწავლების პროცესში
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე. მოსწავლეთა ცოდნის
შეფასება პედაგოგიური პროცესის აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია. სწორი
შეფასების შემთხვევაში ხორციელდება: ცოდნის სისტემაში მოყვანა, ცოდნის
ხარისხის გამომჟღავნება, მოსწავლის ან კლასის ნაკლისა და ჩამორჩენის გამოვლენა,
მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის გაღვივება. შეფასებას არა მარტო
საგანმანათლებლო, არამედ აღმზრდელობითი ფუნქციაც აქვს. განმავითარებელი
შეფასების გამოყენებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს მოსწავლეთა სწავლის
შედეგების გაუმჯობესებაში. გამომდინარე აქედან ვთვლი, რომ განმავითარებელი
შეფასების პრაქტიკის კვლევა, ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
აქტუალურია.
ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით დავადგინე, რომ განმავითარებელი
შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში
ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე დღემდე არავის ჩაუტარებია.
აქედან გამომდინარე აღნიშნული კვლევა პედაგოგიურ პრაქტიკაში სიახლეს
წარმოადგენს.
ჰიპოთეზა: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე
მასწავლეებლები სათანადოდ არ იყენებენ განმავითარებელ შეფასებას ინგლისური
ენის სწავლების პროცესში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/816
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro meskhidze.pdfოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში489.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

245
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

3,491
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.