Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/816
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorპეტრიაშვილი, იზაბელაka
dc.contributor.authorმესხიძე, ნათიაka
dc.date.accessioned2019-11-29T12:52:43Z-
dc.date.available2019-11-29T12:52:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/816-
dc.description.abstractThe Master’s work deals with the study of students’ formative assessment practices in teaching English at the Basic School of General Education (GE). As is known, assessment of students’ knowledge is an important and necessary part in the teaching process. Correct assessment contributes to systematize knowledge, to depict the quality of this knowledge, to reveal drawbacks and lagging behind of students and the class, to raise the feeling of responsibility in students. Formative Assessment has a great educational importance: it has a crucial role in improving students’ learning outcomes, has educational function.in addition formative assessment helps to improve the degree of education. Thus, it is topical to study formative assessment practices at the basic school of GE. As from the available materials on this issue, it has become evident that the study of formative assessment practices in teaching English at the basic school of GE has not been conducted in Georgia so far. Hence, this is the novelty of the present study. The hypothesis of the research: the formative assessment is not properly used in teaching English.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევას ინგლისური ენის სწავლების პროცესში ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე. მოსწავლეთა ცოდნის შეფასება პედაგოგიური პროცესის აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია. სწორი შეფასების შემთხვევაში ხორციელდება: ცოდნის სისტემაში მოყვანა, ცოდნის ხარისხის გამომჟღავნება, მოსწავლის ან კლასის ნაკლისა და ჩამორჩენის გამოვლენა, მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის გაღვივება. შეფასებას არა მარტო საგანმანათლებლო, არამედ აღმზრდელობითი ფუნქციაც აქვს. განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს მოსწავლეთა სწავლის შედეგების გაუმჯობესებაში. გამომდინარე აქედან ვთვლი, რომ განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა, ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე აქტუალურია. ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით დავადგინე, რომ განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე დღემდე არავის ჩაუტარებია. აქედან გამომდინარე აღნიშნული კვლევა პედაგოგიურ პრაქტიკაში სიახლეს წარმოადგენს. ჰიპოთეზა: ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე მასწავლეებლები სათანადოდ არ იყენებენ განმავითარებელ შეფასებას ინგლისური ენის სწავლების პროცესში.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასებაka
dc.subjectინგლისური ენის სწავლებაka
dc.subjectზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაka
dc.titleმოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესშიka
dc.title.alternativeზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Education in Teacher Educationen
thesis.degree.nameმასწავლებლის განათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასწავლებელთა განათლება / Taecher Educationka
thesis.degree.grantor.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro meskhidze.pdfოსწავლეთა განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკის კვლევა ინგლისური ენის სწავლების პროცესში489.21 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

245
checked on May 3, 2024

Download(s)

3,518
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.