გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/688
სათაური: საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების მარკეტინგული კვლევა
სხვა სათაურები: თბილისის მაგალითზე
ავტორები: პატიეშვილი, გია 
ხელმძღვანელი: მღებრიშვილი, ბაბულია 
ხარისხის სახელი: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: სატრანსპორტო მომსახურების როლი
საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარება თბილისში
საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომხმარებელთა გამოკითხვა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
In this work, which is written to achieve master’s degree, is overviewed consumer satisfaction with public transport service in Tbilisi. The purpose of this work is to find out how satisfied the population is with public transport service, also, to find out the reasons for their dissatisfaction and what are the ways to make the situation better.
The work consists - the introduction, three chapters and the conclusions and recommendations. Also there are attached list of used literature and a questionnaire, which was used for public transport users’ survey.
In the first chapter there is overviewed the role of transport service for satisfying of the needs of the population. Concretely, the literary sources about transport are discussed and also the legislative base, which regulates the transport service. The second chapter is about the history of transport development in the capital of Georgia and it also describes the past situation in Tbilisi. The third chapter analyzes the questions and answers of users' survey and the conclusions are based on these results. According the conclusions, specific recommendations have been issued to solve the transport system problems in Tbilisi.

მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი - „საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მომხმარებელთა კმაყოფილების მარკეტინგული კვლევა“ ქ. თბილისის მაგალითზეა შესრულებული. ამ ნაშრომის მიზანია იმის გარკვევა, თუ რამდენად კმაყოფილია მოსახლეობა საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მუშაობით, რაში მდგომარეობს მისი უკმაყოფილების მიზეზები და რა გზები არსებობს, მომხმრებლების აზრით, ამ სფეროში შექმნილი მდგომარეობის მოსაწესრიგებლად.
ნაშრომი შედგება შესავლის, სამი თავის და დასკვნისა და რეკომენდაციებისგან.
ნაშრომს დაერთვის გამოყენებული ლიტერატურის სია და დანართი-ანკეტა, რომლითაც ჩატარდა საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომხმარებელთა გამოკითხვა.
პირველ თავში განხილულია სატრანსპორტო მომსახურების როლი მოსახლეობის მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებაში. კონკრეტულად, განხილულია ტრანსპორტის შესახებ არსებული ლიტერატურული წყაროები და ის საკანონმდებლო ბაზა, რომლითაც რეგულირდება სატრანსპორტო სფერო. მეორე თავი საქართველოს დედაქალაქაში ტრანსპორტის განვითარების ისტორიასა და მისი დღევანდელი მდგომარეობის დახასიათებას ეძღვნება. მესამე თავში გაანალიზებულია მომხმარებელთა ანკეტური გამოკითხვის მასალები და მიღებული შედეგების საფუძველზე გაკეთებულია დასკვნები. გაკეთებული დასკვნების შესაბამისად ჩამოყალიბებულია განსაზღვრული რეკომენდაციები, თბილისის სატრანსპორტო სისტემაში არსებული პრობლემების გადასაწყვეტად.
URI: https://openscience.ge/handle/1/688
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro pateishvili gia.pdfსაზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების მარკეტინგული კვლევა1.19 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

181
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

942
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.