Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/688
Title: საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების მარკეტინგული კვლევა
Other Titles: თბილისის მაგალითზე
Authors: პატიეშვილი, გია 
Advisor: მღებრიშვილი, ბაბულია 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: სატრანსპორტო მომსახურების როლი
საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარება თბილისში
საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომხმარებელთა გამოკითხვა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
In this work, which is written to achieve master’s degree, is overviewed consumer satisfaction with public transport service in Tbilisi. The purpose of this work is to find out how satisfied the population is with public transport service, also, to find out the reasons for their dissatisfaction and what are the ways to make the situation better.
The work consists - the introduction, three chapters and the conclusions and recommendations. Also there are attached list of used literature and a questionnaire, which was used for public transport users’ survey.
In the first chapter there is overviewed the role of transport service for satisfying of the needs of the population. Concretely, the literary sources about transport are discussed and also the legislative base, which regulates the transport service. The second chapter is about the history of transport development in the capital of Georgia and it also describes the past situation in Tbilisi. The third chapter analyzes the questions and answers of users' survey and the conclusions are based on these results. According the conclusions, specific recommendations have been issued to solve the transport system problems in Tbilisi.

მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი - „საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მომხმარებელთა კმაყოფილების მარკეტინგული კვლევა“ ქ. თბილისის მაგალითზეა შესრულებული. ამ ნაშრომის მიზანია იმის გარკვევა, თუ რამდენად კმაყოფილია მოსახლეობა საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მუშაობით, რაში მდგომარეობს მისი უკმაყოფილების მიზეზები და რა გზები არსებობს, მომხმრებლების აზრით, ამ სფეროში შექმნილი მდგომარეობის მოსაწესრიგებლად.
ნაშრომი შედგება შესავლის, სამი თავის და დასკვნისა და რეკომენდაციებისგან.
ნაშრომს დაერთვის გამოყენებული ლიტერატურის სია და დანართი-ანკეტა, რომლითაც ჩატარდა საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომხმარებელთა გამოკითხვა.
პირველ თავში განხილულია სატრანსპორტო მომსახურების როლი მოსახლეობის მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებაში. კონკრეტულად, განხილულია ტრანსპორტის შესახებ არსებული ლიტერატურული წყაროები და ის საკანონმდებლო ბაზა, რომლითაც რეგულირდება სატრანსპორტო სფერო. მეორე თავი საქართველოს დედაქალაქაში ტრანსპორტის განვითარების ისტორიასა და მისი დღევანდელი მდგომარეობის დახასიათებას ეძღვნება. მესამე თავში გაანალიზებულია მომხმარებელთა ანკეტური გამოკითხვის მასალები და მიღებული შედეგების საფუძველზე გაკეთებულია დასკვნები. გაკეთებული დასკვნების შესაბამისად ჩამოყალიბებულია განსაზღვრული რეკომენდაციები, თბილისის სატრანსპორტო სისტემაში არსებული პრობლემების გადასაწყვეტად.
URI: https://openscience.ge/handle/1/688
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro pateishvili gia.pdfსაზოგადოებრივი ტრანსპორტის მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების მარკეტინგული კვლევა1.19 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

181
checked on May 1, 2024

Download(s)

942
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.