გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2342
სათაური: Marketing research on consumer attitudes towards Internet advertising
ინტერნეტ რეკლამისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა
ავტორები: Tetvadze, Mamia 
თეთვაძე, მამია 
ხელმძღვანელი: თოდუა, ნუგზარ 
ხარისხის სახელი: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ციფრული მარკეტინგის ეპოქა
ინტერნეტ რეკლამის სხვადასხვა საშუალებები
მომხმარებელთა დამოკიდებულებები
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The purpose of this study is to find out the attitude of consumers, to different kind of internet advertising. In Georgian reality, digital marketing and its types are new. Which means tradition marketing tools still have big impact on consumers behavior. Due to the scale and specifit nature of the research, the study is based on the scientific literature of different discipline. The study uses qualitative research – online questionnaire (200 respondent using questionnaire). An analysis of the results shows that, majotiry of respondents are using internet and social networks, which means they have information about internet advertising tools. Study suggests, that internet advertising tools are more popular and it builds more trust, than traditional marketing tools. Therefore its impact on consumers behavior is more important. An analysis shows, different factors, which have impact and can determine cosumers final choice. The main purpose of digital marketing is to understand and meet customer needs. Digital marketing allows customers to keep an eye on and often be actively involved in the development of product information and features.

წინამდებარე კვლევის მიზანია ციფრული მარკეტინგის ეპოქაში, მომხმარებელთა დამოკიდებულებების გარკვევა ინტერნეტ რეკლამის სხვადასხვა საშუალებების მიმართ. ქართულ სინამდვილეში, ციფრული მარკეტინგი და მისი არხები. საკმაოდ ახალი რეალობაა და, შესაბამისად ტრადიციული სარეკლამო საშუალებები ჯერ კიდევ დიდ როლს თამაშობს მომხმარებელთა მსყიდველობით პროცესებში. საკვლევი თემის მასშტაბურობის და მისი სპეციფიკური ხასიათის გამო, ნაშრომი ეყრდნობა სხვადასხვა დისციპლინების სამეცნიერო ლიტერატურას. კველვის ფარგლებში გამოყენებულია რაოდენობრივი კვლევის მეთოდის ერთ-ერთი ინსტრუმენტი ონლაინ ანკეტირება (200 რესპონდენტი ანკეტირების საშუალებით). კვლევის ანალიზით დადგინდა, რომ რესპონდენტთა უმრავლესობა ყოველდღიურად იყენებს ინტერნეტს და სოციალურ ქსელებს, შესაბამისად მათი აქტიური შეხება აქვს ინტერნეტ რეკლამის სახეებთან. აგრეთვე გამოიკვეთა ტენდენცია, რომ ინტერნეტ რეკლამირების საშუალებები, ტრადიციულ მარკეტინგულ სახეებთან შედარებით ბევრად მეტ ნდობას იწვევს, და შესაბამისად, მათი გავლენაც, მსყიდველობით პროცესებზე, მაღალია. კვლევის ფარგლებში, გამოვლინდა ის ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს ყიდვის შესახებ გადაწყვეტილების მიღების პროცესებზე და განსაზღვრავს მათ საბოლოო არჩევანს. ციფრული მარკეტინგის არსებობის მთავარი მიზანი მომხმარებელთა მოთხოვნილებების გაგება და დაკმაყოფილებაა. ციფრული მარკეტინგი მომხმარებელს აძლევს საშუალებას, თვალი ადევნოს და ხშირ შემთხვევაში აქტიურადაც ჩაერთოს პროდუქციის ინფორმაციის და თვისებების განვითარების პროცესში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2342
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Mamia Tetvadze Samagistro.pdfინტერნეტ რეკლამისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა1.12 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

170
checked on May 1, 2024

გადმოწერა

1,010
checked on May 1, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.