Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2342
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorთოდუა, ნუგზარka
dc.contributor.authorTetvadze, Mamiaen
dc.contributor.authorთეთვაძე, მამიაka
dc.date.accessioned2021-04-14T18:17:15Z-
dc.date.available2021-04-14T18:17:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2342-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to find out the attitude of consumers, to different kind of internet advertising. In Georgian reality, digital marketing and its types are new. Which means tradition marketing tools still have big impact on consumers behavior. Due to the scale and specifit nature of the research, the study is based on the scientific literature of different discipline. The study uses qualitative research – online questionnaire (200 respondent using questionnaire). An analysis of the results shows that, majotiry of respondents are using internet and social networks, which means they have information about internet advertising tools. Study suggests, that internet advertising tools are more popular and it builds more trust, than traditional marketing tools. Therefore its impact on consumers behavior is more important. An analysis shows, different factors, which have impact and can determine cosumers final choice. The main purpose of digital marketing is to understand and meet customer needs. Digital marketing allows customers to keep an eye on and often be actively involved in the development of product information and features.en
dc.description.abstractწინამდებარე კვლევის მიზანია ციფრული მარკეტინგის ეპოქაში, მომხმარებელთა დამოკიდებულებების გარკვევა ინტერნეტ რეკლამის სხვადასხვა საშუალებების მიმართ. ქართულ სინამდვილეში, ციფრული მარკეტინგი და მისი არხები. საკმაოდ ახალი რეალობაა და, შესაბამისად ტრადიციული სარეკლამო საშუალებები ჯერ კიდევ დიდ როლს თამაშობს მომხმარებელთა მსყიდველობით პროცესებში. საკვლევი თემის მასშტაბურობის და მისი სპეციფიკური ხასიათის გამო, ნაშრომი ეყრდნობა სხვადასხვა დისციპლინების სამეცნიერო ლიტერატურას. კველვის ფარგლებში გამოყენებულია რაოდენობრივი კვლევის მეთოდის ერთ-ერთი ინსტრუმენტი ონლაინ ანკეტირება (200 რესპონდენტი ანკეტირების საშუალებით). კვლევის ანალიზით დადგინდა, რომ რესპონდენტთა უმრავლესობა ყოველდღიურად იყენებს ინტერნეტს და სოციალურ ქსელებს, შესაბამისად მათი აქტიური შეხება აქვს ინტერნეტ რეკლამის სახეებთან. აგრეთვე გამოიკვეთა ტენდენცია, რომ ინტერნეტ რეკლამირების საშუალებები, ტრადიციულ მარკეტინგულ სახეებთან შედარებით ბევრად მეტ ნდობას იწვევს, და შესაბამისად, მათი გავლენაც, მსყიდველობით პროცესებზე, მაღალია. კვლევის ფარგლებში, გამოვლინდა ის ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს ყიდვის შესახებ გადაწყვეტილების მიღების პროცესებზე და განსაზღვრავს მათ საბოლოო არჩევანს. ციფრული მარკეტინგის არსებობის მთავარი მიზანი მომხმარებელთა მოთხოვნილებების გაგება და დაკმაყოფილებაა. ციფრული მარკეტინგი მომხმარებელს აძლევს საშუალებას, თვალი ადევნოს და ხშირ შემთხვევაში აქტიურადაც ჩაერთოს პროდუქციის ინფორმაციის და თვისებების განვითარების პროცესში.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectციფრული მარკეტინგის ეპოქაka
dc.subjectინტერნეტ რეკლამის სხვადასხვა საშუალებებიka
dc.subjectმომხმარებელთა დამოკიდებულებებიka
dc.titleMarketing research on consumer attitudes towards Internet advertisingen
dc.titleინტერნეტ რეკლამისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Mamia Tetvadze Samagistro.pdfინტერნეტ რეკლამისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა1.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

170
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

1,004
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.