გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/2244
სათაური: | გეომეტრიის სწავლების მეთოდიკა საშუალო დონეზე | ავტორები: | ბოლქვაძე, ინეზა | ხელმძღვანელი: | ჭუმბურიძე, გივი | ხარისხის სახელი: | განათლების მაგისტრი | სასწავლო პროგრამის სახელი: | განათლება | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | დაწესებულება: | საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი | ფაკულტეტი: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი | საკვანძო სიტყვები: | მათემატიკის სწავლების პროცესი საშუალო სკოლა |
გამოცემის თარიღი: | 2019 | რეზიუმე: | When we teach math, we tradiotionally answer the questions of “What to teach?”, “How to teach?” and “Whom to teach?”. The question “Why” is left out of the attention, the learner needs to show more mathemetical facts, texstbooks and class room work with geometrical tasks that requirethe use of special methods and/or techniques and the content of the tasks and their solutions. Using methods and tools don’t gobeyond the high scool math program doing so, we help to encourage students intrinsic motivation, deepen their knowlage, and develop critical thinking. Simply, we teach students analytical thinking. Historical experience has shown that teaching math at all levels needs to be done consciously. The teacher needs to prioritize students reasoning and thinking rather then teaching the material orally.He/She should be able to read the students thoughts, encourage and support the students individual ideas and unexpected discoveries. მათემატიკის სწავლების დროს ტრადიციულად ვპასუხობთ კითხვებზე „რა ვასწავლოთ“, „როგორ ვასწავლოთ“ და „ვის ვასწავლოთ“. ყურადღების მიღმა კი გვრჩება შეკითხვა „რატომ“, ანუ მოსწავლეს მეტად უნდა დავანახოთ ამა თუ იმ მათემატიკური ფაქტის შესწავლის საჭიროება, სახელმძღვანელოები და საკლასო მუშაობა მეტად უნდა დავტვირთოთ გეომეტრიული ამოცანებით, რომელთა ამოხსნა მოითხოვს სპეციალური მეთოდების ან/და ხერხების გამოყენებას და ამავე დროს ამოცანების შინაარსი და მათი ამოხსნისას გამოყენებული მეთოდები და/ან ხერხები არ სცილდება საშუალო სკოლის მათემატიკის პროგრამას. ამით ჩვენ ხელს ვუწყობთ მოსწავლეთა შინაგანი მოტივაციის ამაღლებას, მათი ცოდნის გაღრმავებას და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბებას.მარტივად რომ ვთქვათ, მოსწავლეებს ვასწავლით ანალიზურ აზროვნებას. ისტორიული გამოცდილება ადასტურებს, რომ მათემატიკის სწავლება ყველა საფეხურზე საჭიროა მიმდინარეობდეს შეგნებულად. საჭიროა მასწავლებელმა უპირატესობა მიანიჭოს მოსწავლეთა მსჯელობას და აზროვნებას, ვიდრე მასალის ზეპირად დასწავლას. მან უნდა შეძლოს მოსწავლეთა აზრების ამოცნობა-წაკითხვა, მეტად უნდა წაახალისოს და მხარი დაუჭიროს მოსწავლეთა ინდივიდუალურ იდეებსა და მოულოდნელ აღმოჩენებს. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/2244 |
ჩანს კოლექციებში: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Ineza Bolkvadze Samagistro .pdf | გეომეტრიის სწავლების მეთოდიკა საშუალო დონეზე | 1.09 MB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
131
checked on May 2, 2024
გადმოწერა
368
checked on May 2, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.