Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2244
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorჭუმბურიძე, გივიka
dc.contributor.authorბოლქვაძე, ინეზაka
dc.date.accessioned2021-03-13T16:02:13Z-
dc.date.available2021-03-13T16:02:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2244-
dc.description.abstractWhen we teach math, we tradiotionally answer the questions of “What to teach?”, “How to teach?” and “Whom to teach?”. The question “Why” is left out of the attention, the learner needs to show more mathemetical facts, texstbooks and class room work with geometrical tasks that requirethe use of special methods and/or techniques and the content of the tasks and their solutions. Using methods and tools don’t gobeyond the high scool math program doing so, we help to encourage students intrinsic motivation, deepen their knowlage, and develop critical thinking. Simply, we teach students analytical thinking. Historical experience has shown that teaching math at all levels needs to be done consciously. The teacher needs to prioritize students reasoning and thinking rather then teaching the material orally.He/She should be able to read the students thoughts, encourage and support the students individual ideas and unexpected discoveries.en
dc.description.abstractმათემატიკის სწავლების დროს ტრადიციულად ვპასუხობთ კითხვებზე „რა ვასწავლოთ“, „როგორ ვასწავლოთ“ და „ვის ვასწავლოთ“. ყურადღების მიღმა კი გვრჩება შეკითხვა „რატომ“, ანუ მოსწავლეს მეტად უნდა დავანახოთ ამა თუ იმ მათემატიკური ფაქტის შესწავლის საჭიროება, სახელმძღვანელოები და საკლასო მუშაობა მეტად უნდა დავტვირთოთ გეომეტრიული ამოცანებით, რომელთა ამოხსნა მოითხოვს სპეციალური მეთოდების ან/და ხერხების გამოყენებას და ამავე დროს ამოცანების შინაარსი და მათი ამოხსნისას გამოყენებული მეთოდები და/ან ხერხები არ სცილდება საშუალო სკოლის მათემატიკის პროგრამას. ამით ჩვენ ხელს ვუწყობთ მოსწავლეთა შინაგანი მოტივაციის ამაღლებას, მათი ცოდნის გაღრმავებას და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბებას.მარტივად რომ ვთქვათ, მოსწავლეებს ვასწავლით ანალიზურ აზროვნებას. ისტორიული გამოცდილება ადასტურებს, რომ მათემატიკის სწავლება ყველა საფეხურზე საჭიროა მიმდინარეობდეს შეგნებულად. საჭიროა მასწავლებელმა უპირატესობა მიანიჭოს მოსწავლეთა მსჯელობას და აზროვნებას, ვიდრე მასალის ზეპირად დასწავლას. მან უნდა შეძლოს მოსწავლეთა აზრების ამოცნობა-წაკითხვა, მეტად უნდა წაახალისოს და მხარი დაუჭიროს მოსწავლეთა ინდივიდუალურ იდეებსა და მოულოდნელ აღმოჩენებს.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectმათემატიკის სწავლების პროცესიka
dc.subjectსაშუალო სკოლაka
dc.titleგეომეტრიის სწავლების მეთოდიკა საშუალო დონეზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ineza Bolkvadze Samagistro .pdfგეომეტრიის სწავლების მეთოდიკა საშუალო დონეზე1.09 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

131
checked on May 2, 2024

Download(s)

368
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.