გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1281
სათაური: ნორმალურობის კოდექსი: ფემინურობის და მასკულინობის მოდელები ქართულ სარეკლამო სივრცეში
ავტორები: ტაკიძე, მარიამ 
ხელმძღვანელი: ცოფურაშვილი, სალომე 
ხარისხის სახელი: Master of Social Sciences (MSocSc) in Gender Studies
სოციალური მეცნიერებების მაგისტრი გენდერის კვლევებში
სასწავლო პროგრამის სახელი: გენდერის კვლევა. Gender Studies
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: რეკლამა, გენდერი & სტერეოტიპები
როლი/სფერო/სტატუსი
პროდუქტი, რომლის რეკლამირებაც ხდება
გამოცემის თარიღი: 2017
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Let's see what is invisible. TV Commercial is field is a very interesting but complex business. With little stories it simultaneously reflects our everyday life and at the same time influences society, human behavior, social roles and stereotypes. That's one of the main factors that gender advertisers pay attention to when creating advertising campaigns. In our reality, there are less papers and studies that analyze advertising in the category of gender. That is the invisible message that the Georgian TV commercials have.
In this paper, we will use TV commercials as a medium, a kind of "mirror" and we will try to see the invisible details of our society in terms of gender norms. We would like to show the social and cultural environment in which we live and provide for a number of values and stereotypes of our community in connection with our gender roles.

გავხადოთ ხილვადი, რაც არის უხილავი. სარეკლამო სფერო ერთი შეხედვით ძალიან საინტერესო, თუმცა კომპლექსური ინდუსტრიაა. პატარა სიუჟეტებით ის ერთდროულად ასახავს ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებას და ამავდროულად გავლენა აქვს საზოგადოებაზე, ადამიანის ქცევაზე, სოციალურ როლებსა და სტერეოტიპებზე. სწორედ გენდერია ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი, რასაც რეკლამის სპეციალისტები ყურადღებას აქცევენ სარეკლამო კამპანიების შექმნისას. ჩვენს რეალობაში კი ნაკლებად არის ნაშრომები და კვლევები, რომლებიც გააანალიზებდა სარეკლამო სფეროს გენდერის კატეგორიის მიხედვით.
ანუ უხილავი რჩება ის მესიჯები, რასაც ქართული სატელევიზიო რეკლამები ატარებენ.
მოცემული ნაშრომის ფარგლებში ჩვენ გამოვიყენებთ რეკლამას, როგორც მედიუმს, ერთგვარ „სარკეს“ და შევეცდებით ის უხილავი დეტალები, გავხადოთ ხილვადი, რაც ჩვენი საზოგადოებისთვის დამახასიათებელია გენდერული ნორმების მხრივ. გვსურს რეკლამაში გატარებული იდეების მიხედვით წარმოვაჩინოთ ის სოციალური თუ კულტურული გარემო, რომელშიც ვცხოვრობთ და რომელიც უზრუნველყოფს ჩვენთვის, როგორც ამ საზოგადოების წევრებისთვის მთელი რიგი ფასეულობებისა თუ სტერეოტიპების სისტემებს ჩვენს გენდერულ როლებთან დაკავშირებით.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1281
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis.Takidze.doc genderi.pdfნორმალურობის კოდექსი: ფემინურობის და მასკულინობის მოდელები ქართულ სარეკლამო სივრცეში633.38 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

124
checked on May 23, 2024

გადმოწერა

774
checked on May 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.