Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1281
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorცოფურაშვილი, სალომეka
dc.contributor.authorტაკიძე, მარიამka
dc.date.accessioned2020-01-09T11:28:36Z-
dc.date.available2020-01-09T11:28:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1281-
dc.description.abstractLet's see what is invisible. TV Commercial is field is a very interesting but complex business. With little stories it simultaneously reflects our everyday life and at the same time influences society, human behavior, social roles and stereotypes. That's one of the main factors that gender advertisers pay attention to when creating advertising campaigns. In our reality, there are less papers and studies that analyze advertising in the category of gender. That is the invisible message that the Georgian TV commercials have. In this paper, we will use TV commercials as a medium, a kind of "mirror" and we will try to see the invisible details of our society in terms of gender norms. We would like to show the social and cultural environment in which we live and provide for a number of values and stereotypes of our community in connection with our gender roles.en
dc.description.abstractგავხადოთ ხილვადი, რაც არის უხილავი. სარეკლამო სფერო ერთი შეხედვით ძალიან საინტერესო, თუმცა კომპლექსური ინდუსტრიაა. პატარა სიუჟეტებით ის ერთდროულად ასახავს ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებას და ამავდროულად გავლენა აქვს საზოგადოებაზე, ადამიანის ქცევაზე, სოციალურ როლებსა და სტერეოტიპებზე. სწორედ გენდერია ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი, რასაც რეკლამის სპეციალისტები ყურადღებას აქცევენ სარეკლამო კამპანიების შექმნისას. ჩვენს რეალობაში კი ნაკლებად არის ნაშრომები და კვლევები, რომლებიც გააანალიზებდა სარეკლამო სფეროს გენდერის კატეგორიის მიხედვით. ანუ უხილავი რჩება ის მესიჯები, რასაც ქართული სატელევიზიო რეკლამები ატარებენ. მოცემული ნაშრომის ფარგლებში ჩვენ გამოვიყენებთ რეკლამას, როგორც მედიუმს, ერთგვარ „სარკეს“ და შევეცდებით ის უხილავი დეტალები, გავხადოთ ხილვადი, რაც ჩვენი საზოგადოებისთვის დამახასიათებელია გენდერული ნორმების მხრივ. გვსურს რეკლამაში გატარებული იდეების მიხედვით წარმოვაჩინოთ ის სოციალური თუ კულტურული გარემო, რომელშიც ვცხოვრობთ და რომელიც უზრუნველყოფს ჩვენთვის, როგორც ამ საზოგადოების წევრებისთვის მთელი რიგი ფასეულობებისა თუ სტერეოტიპების სისტემებს ჩვენს გენდერულ როლებთან დაკავშირებით.ka
dc.format.extent51 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectრეკლამა, გენდერი & სტერეოტიპებიka
dc.subjectროლი/სფერო/სტატუსიka
dc.subjectპროდუქტი, რომლის რეკლამირებაც ხდებაka
dc.titleნორმალურობის კოდექსი: ფემინურობის და მასკულინობის მოდელები ქართულ სარეკლამო სივრცეშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Social Sciences (MSocSc) in Gender Studiesen
thesis.degree.nameსოციალური მეცნიერებების მაგისტრი გენდერის კვლევებშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგენდერის კვლევა. Gender Studieska
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis.Takidze.doc genderi.pdfნორმალურობის კოდექსი: ფემინურობის და მასკულინობის მოდელები ქართულ სარეკლამო სივრცეში633.38 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

124
checked on May 23, 2024

Download(s)

774
checked on May 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.