Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/830
Title: | მოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში | Other Titles: | თბილისის საჯარო სკოლების მაგალითზე | Authors: | ბოლქვაძე, ირმა | Advisor: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | Degree Name: | Master of Education განათლების მეცნიერებების მაგისტრი |
Degree Discipline: | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | მოქალაქეობის განსაზღვრება მოქალაქეობრივი განათლება სკოლის როლი |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Abstract: | Master's work concernswith the importance of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction. Neverassless of it, that citizenship education is widely represented in the National Legislation of Education, in the process of teaching, development of citizenship skills and values are not accomplished on purpose, while just it provides the formation of an individual as an educated citizen with sound mind, which is actively involved in making the public decisions, citizenship is mentioned among the five competences that are essential for social integration and democratic culture. Referring all the mentioned above, determination of importance of citizenship education and focusing on practical implementation of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction is defining the importance of our work. სამაგისტრო ნაშრომში საუბარია ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობაზე. იმის მიუხედავად, რომ მოქალაქეობრივი განათლება ფართოდ არის წარმოდგენილი ეროვნულ საგანმანათლებლო კანონმდებლობაში, სწავლების პროცესში მიზანმიმართულად არ ხორციელდება მოქალაქეობრივი უნარ-ჩვევებისა და ღირებულებების ფორმირება, მაშინ როდესაც, სწორედ ის უზრუნველყოფს ინდივიდის ჩამოყალიბებას საღი აზროვნების მქონე განათლებულ მოქალაქედ, რომელიც საზოგადოებრივი გადაწყვეტილებების მიღებაში აქტიურად არის ჩართული, მოქალაქეობა კი იმ ხუთ კომპეტენციათა შორის არის მოხსენიებული, რომლებიც აუცილებელია სოციალური ინტეგრაციისა და დემოკრატიული კულტურისთვის. ყოველივე აღნიშნულიდან გამომდინარე, მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობის განსაზღვრა და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკულ განხორციელებაზე ყურადღების გამახვილება განსაზღვრავს ჩვენი თემის აქტუალობას. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/830 |
Appears in Collections: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
samagistro bolkvadze.pdf | მოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში | 937.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
199
checked on Apr 20, 2024
Download(s)
1,337
checked on Apr 20, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.