Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/830
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქიტიაშვილი, ზაქარიაka
dc.contributor.authorბოლქვაძე, ირმაka
dc.date.accessioned2019-12-02T10:40:27Z-
dc.date.available2019-12-02T10:40:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/830-
dc.description.abstractMaster's work concernswith the importance of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction. Neverassless of it, that citizenship education is widely represented in the National Legislation of Education, in the process of teaching, development of citizenship skills and values are not accomplished on purpose, while just it provides the formation of an individual as an educated citizen with sound mind, which is actively involved in making the public decisions, citizenship is mentioned among the five competences that are essential for social integration and democratic culture. Referring all the mentioned above, determination of importance of citizenship education and focusing on practical implementation of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction is defining the importance of our work.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში საუბარია ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობაზე. იმის მიუხედავად, რომ მოქალაქეობრივი განათლება ფართოდ არის წარმოდგენილი ეროვნულ საგანმანათლებლო კანონმდებლობაში, სწავლების პროცესში მიზანმიმართულად არ ხორციელდება მოქალაქეობრივი უნარ-ჩვევებისა და ღირებულებების ფორმირება, მაშინ როდესაც, სწორედ ის უზრუნველყოფს ინდივიდის ჩამოყალიბებას საღი აზროვნების მქონე განათლებულ მოქალაქედ, რომელიც საზოგადოებრივი გადაწყვეტილებების მიღებაში აქტიურად არის ჩართული, მოქალაქეობა კი იმ ხუთ კომპეტენციათა შორის არის მოხსენიებული, რომლებიც აუცილებელია სოციალური ინტეგრაციისა და დემოკრატიული კულტურისთვის. ყოველივე აღნიშნულიდან გამომდინარე, მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობის განსაზღვრა და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკულ განხორციელებაზე ყურადღების გამახვილება განსაზღვრავს ჩვენი თემის აქტუალობას.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმოქალაქეობის განსაზღვრებაka
dc.subjectმოქალაქეობრივი განათლებაka
dc.subjectსკოლის როლიka
dc.titleმოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებშიka
dc.title.alternativeთბილისის საჯარო სკოლების მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro bolkvadze.pdfმოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში937.54 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

199
checked on May 3, 2024

Download(s)

1,343
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.