გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/829
სათაური: სკოლამდელი განათლების აღმზრდელ-პედაგოგის მომზადების საკითხები საქართველოში - არსებული ვითარების ანალიზი
ავტორები: ვერულიძე, ნათია 
ხელმძღვანელი: სანაძე, რუსუდან 
ხარისხის სახელი: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლების მეცნიერებები / Education Sciences
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: სკოლამდელი განათლება
აღმზრდელ-პედაგოგის მომზადება
საკანონმდებლო ბაზა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Pre-school education is an important part of the education system and it is essential, being
developed by qualified and well-trained educators. The relevance of the research is due to several
factors, first of all, there are only professional educational programs for educators in Georgia and
also, Ilia State University has a pre-school educational minor program, which is built with primary
education. That is the main reason, due to the law of pre-school education in Georgia, it is obligatory
to be bachelor programs for teacher education. In higher education institutions of Georgia there are
process of creation of the early development bachelor programs, that presents itself actuality of the
research.
The research aims to study and analyze issues of pre-school teacher education and preparation
system in Georgia; Practice analyze.
The following tasks are needed to achieve the goals:
 Introducing and analyzing of scientific literature, based on examples of Georgia and the
other countries;
 Determination of the issue;
 Development of methodology;
 Empirical research;
 Formation of conclusions and recommendations;
 Analysis of the research outcomes.

სკოლამდელი განათლება სწორედ ის მნიშვნელოვანი რგოლია განათლების
სისტემაში, რის გასამართადაც აუცილებელია კვალიფიციური და კარგად მომზადებული
აღმზრდელ-პედაგოგები. თემის აქტუალობას რამდენიმე ფაქტორი განაპირობებს -
საქართველოში აღმზრდელ-პედაგოგის მოსამზადებელი პროგრამები მხოლოდ
პროფესიულ საფეხურზე არსებობს, საუნივერსიტეტო სივრცეში ილიას სახელმწიფო
უნივერსიტეტს აქვს სკოლამდელი განათლება მაინორის სახით, რომელიც დაწყებით
განათლებასთანაა ჩაშენებული. სწორედ ამიტომ საქართველოში სკოლამდელი განათლების
შესახებ კანონით აღმზრდელ-პედაგოგის საბაკალავრო საფეხურზე მომზადების საჭიროება
არსებობს. თემის აქტუალობას ასევე იწვევს ისიც, რომ საქართველოს უმაღლეს
საგანმანათლებლო დაწესებულებებში მიმდინარეობს ადრეული განვითარების
საბაკალვრო პროგრამის შემუშავების პროცესი.
კვლევის მიზანია საქართველოში სკოლამდელი განათლების აღმზრდელ-პედაგოგის
მომზადების საკითხების შესწავლა-ანალიზი ; პრაქტიკის კვლევა. იგი ძიებითი ხასიათისაა
და ამიტომაც არ ვაყალიბებ ჰიპოთეზას.
თემის ამოცანები:
 მეორეული ინფორმაციის დამუშავება/არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა
საქართველოს და უცხო ქვეყნების მაგალითზე;
 საკითხის განსაზღვრა;
 მეთოდოლოგიის შემუშავება;
 ემპირიული კვლევა;
 დასკვნებისა და რეკომენდაციების შემუშავება;
 კვლევის შედეგად მიღებული ინფორმაციის ანალიზი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/829
ჩანს კოლექციებში:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro verulidze.pdfსკოლამდელი განათლების აღმზრდელ-პედაგოგის მომზადების საკითხები საქართველოში - არსებული ვითარების ანალიზი1.03 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

182
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

1,631
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.