Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/684
Title: ქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულება ჩაის ბრენდებისადმი
Authors: გიორგაძე, თამთა 
Advisor: უროტაძე, ეკატერინე 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ჩაის სამომხმარებლო თვისებები
საქართველოს ჩაის ბაზარი
ჩაის იმპორტი საქართველოში
ჩაის ბრენდები
ჩაის შეფუთვა და დიზაინი
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The actuality of the research topic is derived from, That any kind of business and size business today depends entirely on the customer and his favor. For the purpose of maintaining competitiveness and loyalty to the client, the company needs to carry out relevant marketing activities. Therefore, businesses must constantly control the dependence of consumers, Consider their opinion, As a result, you will get satisfied and dedicated clients. Consequently, it is not possible to have a successful marketing plan to take effective measures to make business successful.
This topic is aimed at researching Georgian custumer’s attitude toward tea brands in Georgia.Based on the objective, the work is based on both office and field research.The Office Survey combines the collection of statistical date and information from sources such as statistical date of Georgia, Booksand Studies on Georgian Tea Sector.Field survey was carried out using an Internet survey method. Based on the collected and analyzed date,Wehave conducted a number of researchactivities,namely:Based on assessments received from secondary date and consumers(farst date), we have analyzed the possibilities of Georgian tea sector and Georgian consumer’s attitude towards tea brands.

საკვლევი თემის აქტუალურობა გამომდინარეობს იქიდან, რომ დღესნებისმიერი სახისა და ზომის ბიზნესი სრულიად დამოკიდებულია მომხმარებელსადა მის კეთილგანწყობაზე. კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნებისა და ერთგულიკლიენტების მოზიდვისთვის აუცილებელია, კომპანიამ გაატაროს შესაბამისიმარკეტინგული ღონისძიებები. ამიტომ, ბიზნესი მუდმივად უნდა აკონტროლებდეს მომხმარებელთა დამოკიდებულებას, ითვალისწინებდეს მათ მოსაზრებას, შედეგად კი მიიღებს კმაყოფილ და ერთგულ კლიენტებს. შესაბამისად, უცილებელია გამართული მარკეტინგული გეგმა, ეფექტიანი ღონისძიებების გატარებარათა ბიზნესი წარმატებული იყოს.
წინამდებარე თემის მიზანია ქართველი მომხმარებლებისდამოკიდებულების კვლევა ჩაის ბრენდებისადმი. დასახული მიზნიდანგამომდინარე ნაშრომი ეფუძნება როგორც საოფისე, ისე საველე კვლევას. საოფისე კვლევა აერთიანებს სტატისტიკურ მონაცემების შეგროვებას და ინფორმაციას ისეთი წყაროებიდან, როგორიცაა საქართველოს სტატისტიკური მონაცემები, წიგნები და კვლევები ქართული ჩაის სექტორის შესახებ.
საველე კვლევა ჩატარდა ინტერნეტ გამოკითხვის მეთოდით. შეგროვილი და გაანალიზებულ მონაცემებზე დაყრდნობით, ჩვენ ჩავატარეთ რიგი კვლევითი აქტივობები, კერძოდ: მეორად მონაცემებსა და მომხმრებლებისაგან მიღებულ შეფასებებზე (პირველად მონაცემებზე) დაყრდნობით, გავაანალიზეთ ამჟამად ქართული ჩაის სექტორის შესაძლებლობები და ქართველი მომხმარებლებისდამოკიდებულება ჩაის ბრენდებისადმი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/684
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro giorgadze tamta.pdfქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულება ჩაის ბრენდებისადმი1.93 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

83
checked on May 3, 2024

Download(s)

937
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.