გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1513
სათაური: ქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)
ავტორები: ბაღათურია, ედიშერ 
ხელმძღვანელი: სალუქვაძე, იოსებ 
ხარისხის სახელი: MA in Human Geography
საზოგადოებრივი გეოგრაფიის მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: საზოგადოებრივი გეოგრაფია. Human Geography
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ქალაქი
ქალაქის იდენტობა
სენაკის უნიკალური იდენტობა
გამოცემის თარიღი: 2018
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The small and medium-sized cities of Georgia are facing many important challenges.
The right positioning of those cities on the Georgian tourism market is very
importantl as Georgia is becoming popular turist destination. Given master’s thesis -
“The City Branding: Creative Transformation of Small Post-Soviet City of Georgia
(Senaki Case)” aims to determine how the city branding can be used for the creative
transformation of the Post-Soviet cities.
The paper is divided into two main parts. The first part reviews theoretical
background about the sense of city, existing problems of the cities of Georgia and the
city branding as such. The same part highlights the importance of city identity during
the branding process.
The second section of the thesis studies place identity of Senaki and reviews several
branding examples based on it.
The key findings of the thesis are broad theoretical and practical reviews about the
city branding topic in Georgia. The perspectives of city branding of Senaki are studied
in depth (with project examples), which could be used as a model for the branding of
other Georgian small and medium-sized cities.

საქართველოს რეგიონების პატარა და საშუალო სიდიდის ქალაქები მრავალი
მნიშვნელოვანი გამოწვევის წინაშე დგანან. საქართველოსთვის, როგორც
ტურისტულად მზარდი ქვეყნისთვის ამ ქალაქების სწორი პოზიციონირება
ქვეყნის ტურისტულ ბაზარზე ძალიან მნიშვნელოვანია. მოცემული სამაგისტრო
ნაშრომი - ,,ქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული
ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსოფრმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)“ მიზნად
ისახავს დაადგინოს, რამდენად არის შესაძლებელი აღნიშნული ქალაქების
შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია ქალაქის ბრენდინგის გზით (სენაკის
მაგალითზე).
ნაშრომი ორ ძირითად ნაწილად იყოფა. პირველი ნაწილი გვიჩვენებს
თეორიულ მიმოხილვას ზოგადად ქალაქის არსის, საქართველოს ქალაქებში
არსებული პრობლემების და ქალაქის ბრენდინგის შესახებ. ამავე ნაწილში
ხაზგასმულია ქალაქის იდენტობის მაქსიმალურად გათვალისწინების
მნიშვნელობა ქალაქგანვითარების პროცესებში.
ნაშრომის მეორე ნაწილი შეისწავლის ქ. სენაკის ქალაქურ იდენტობას და
წარმოადგენს ამ იდენტობის საფუძველზე თუ როგორ არის შესაძლებელი ქ.
სენაკის ბრენდინგი.
ნაშრომის ძირითადი მნიშვნელობა და მიგნება არის ძალიან ფართო
თეორიული და პრაქტიკული განხილვები საქართველოში ქალაქის ბრენდინგის
თემის შესახებ. ნაშრომში დეტალურად არის შესწავლილი ქ. სენაკის
ბრენდინგის შესაძლებლობები (მოყვანილია შესაბამისი პროექტების
მაგალითები), რომელთა მოდელზე შეიძლება ბრენდინგის დაგეგმვა
საქართველოს სხვა პატარა და საშუალო სიდიდის ქალაქებისთვისაც.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1513
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis. Baghaturia.pdfქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)1.85 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

205
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

584
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.