Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1513
Title: ქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)
Authors: ბაღათურია, ედიშერ 
Advisor: სალუქვაძე, იოსებ 
Degree Name: MA in Human Geography
საზოგადოებრივი გეოგრაფიის მაგისტრი
Degree Discipline: საზოგადოებრივი გეოგრაფია. Human Geography
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: ქალაქი
ქალაქის იდენტობა
სენაკის უნიკალური იდენტობა
Issue Date: 2018
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The small and medium-sized cities of Georgia are facing many important challenges.
The right positioning of those cities on the Georgian tourism market is very
importantl as Georgia is becoming popular turist destination. Given master’s thesis -
“The City Branding: Creative Transformation of Small Post-Soviet City of Georgia
(Senaki Case)” aims to determine how the city branding can be used for the creative
transformation of the Post-Soviet cities.
The paper is divided into two main parts. The first part reviews theoretical
background about the sense of city, existing problems of the cities of Georgia and the
city branding as such. The same part highlights the importance of city identity during
the branding process.
The second section of the thesis studies place identity of Senaki and reviews several
branding examples based on it.
The key findings of the thesis are broad theoretical and practical reviews about the
city branding topic in Georgia. The perspectives of city branding of Senaki are studied
in depth (with project examples), which could be used as a model for the branding of
other Georgian small and medium-sized cities.

საქართველოს რეგიონების პატარა და საშუალო სიდიდის ქალაქები მრავალი
მნიშვნელოვანი გამოწვევის წინაშე დგანან. საქართველოსთვის, როგორც
ტურისტულად მზარდი ქვეყნისთვის ამ ქალაქების სწორი პოზიციონირება
ქვეყნის ტურისტულ ბაზარზე ძალიან მნიშვნელოვანია. მოცემული სამაგისტრო
ნაშრომი - ,,ქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული
ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსოფრმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)“ მიზნად
ისახავს დაადგინოს, რამდენად არის შესაძლებელი აღნიშნული ქალაქების
შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია ქალაქის ბრენდინგის გზით (სენაკის
მაგალითზე).
ნაშრომი ორ ძირითად ნაწილად იყოფა. პირველი ნაწილი გვიჩვენებს
თეორიულ მიმოხილვას ზოგადად ქალაქის არსის, საქართველოს ქალაქებში
არსებული პრობლემების და ქალაქის ბრენდინგის შესახებ. ამავე ნაწილში
ხაზგასმულია ქალაქის იდენტობის მაქსიმალურად გათვალისწინების
მნიშვნელობა ქალაქგანვითარების პროცესებში.
ნაშრომის მეორე ნაწილი შეისწავლის ქ. სენაკის ქალაქურ იდენტობას და
წარმოადგენს ამ იდენტობის საფუძველზე თუ როგორ არის შესაძლებელი ქ.
სენაკის ბრენდინგი.
ნაშრომის ძირითადი მნიშვნელობა და მიგნება არის ძალიან ფართო
თეორიული და პრაქტიკული განხილვები საქართველოში ქალაქის ბრენდინგის
თემის შესახებ. ნაშრომში დეტალურად არის შესწავლილი ქ. სენაკის
ბრენდინგის შესაძლებლობები (მოყვანილია შესაბამისი პროექტების
მაგალითები), რომელთა მოდელზე შეიძლება ბრენდინგის დაგეგმვა
საქართველოს სხვა პატარა და საშუალო სიდიდის ქალაქებისთვისაც.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1513
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis. Baghaturia.pdfქალაქის ბრენდინგი, როგორც პოსტსაბჭოთა პატარა ქართული ქალაქის შემოქმედებითი ტრანსფორმაცია (ქ. სენაკის მაგალითი)1.85 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

204
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

584
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.