გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1368
სათაური: პოლიტიკური რეკლამების გენდერული ასპექტები
სხვა სათაურები: 2017 წლის თვითმმართველობის არჩევნების მიხედვით
ავტორები: სრესელი, ლიზი 
ხელმძღვანელი: გერსამია, მარიამ 
ხარისხის სახელი: MA of Mass Communications in Media Studies
მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში
სასწავლო პროგრამის სახელი: მასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ქართული პოლიტიკის გენდერული ჭრილში
ფემინიზმი და გენდერული თანასწორობა
პოლიტიკური რეკლამის არსი და ფუნქციები
გამოცემის თარიღი: 2018
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Political election is one of the most important event in 21st century - locally and internationally. As long as pre-election process is so considerable in the country, it may become the subject of interest of the international community.
Pre-election advertising campaigns of various parties are the keys of socialization or re-socialization of political unions. Experts call pre-election advertisements as a tool for market competition.
The goal of my Master's Thesis is to analyze pre-election political advertisements of candidates participating in the self-government elections in Georgia in 2017. To be more specific, my study subject is to find out the main differences and similarities between male and female candidates political advertismements.
Since the involvement of female politicians is a challenge not only for Georgia, but for the whole world, it is interesting to study pre-election political advertisements in the gender context.
Nowadays, this kind of research has not been conducted in Georgia yet. As this will be new view of political advertisments studies in Georgia, I think it will be interesting for wide rage of researchers.

პოლიტიკური არჩევნები 21-ე საუკუნის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მოვლენაა მთელ მსოფლიოში, როგორც ადგილობრივ, ასევე საერთაშორისო დონეზე.
ქვეყანაში მიმდინარე წინასაარჩევნო პროცესი შესაძლოა საერთაშორისო საზოგადოების ინტერესის საგანიც გახდეს.
სხვადასხვა პარტიის წინასაარჩევნო სარეკლამო რგოლები ერთგვარი ინსტრუმენტია პოლიტიკური გაერთიანებების სოციალიზაციასა თუ რესოციალიზაციაში.
ექსპერტები წინასაარჩევნო რეკლამას უწოდებენ ბაზრის კონკურენციის ერთგვარ ინსტრუმენტს.
სამაგისტრო ნაშრომის მიზანია საქართველოში 2017 წლის თვითმმართველობის არჩევნებში მონაწილე კანდიდატების წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის ანალიზი. უფრო კონკრეტულად კი, საკვლევ სუბიექტს მერობის ქალი კანდიდატების წინასაარჩევნო რეკლამები და მათი შედარებითი ანალიზი მამაკაცი კანდიდატების სარეკლამო რგოლებს შორის.
იქიდან გამომდინარე, რომ ქალი პოლიტიკოსების ჩართულობა დღემდე გარკვეული გამოწვევაა არამატო საქართველოსთვის, არამედ მთელი მსოფლიოსთვის, საინტერესოა წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამების გენდერულ ჭრილში განხილვა.
საქართველოში ამ ეტაპისათვის ჯერ არ ჩატარებულა წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის გენდერულ ჭრილში კვლევა. ეს აჩენს ვარაუდს, რომ ნაშრომი საინტერესო იქნება მკვლევართა ფართო წრისთვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1368
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis.Sreseli (1) MASKOM.pdfპოლიტიკური რეკლამების გენდერული ასპექტები576.17 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

97
checked on May 23, 2024

გადმოწერა

276
checked on May 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.