Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1368
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგერსამია, მარიამka
dc.contributor.authorსრესელი, ლიზიka
dc.date.accessioned2020-01-15T10:19:16Z-
dc.date.available2020-01-15T10:19:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1368-
dc.description.abstractPolitical election is one of the most important event in 21st century - locally and internationally. As long as pre-election process is so considerable in the country, it may become the subject of interest of the international community. Pre-election advertising campaigns of various parties are the keys of socialization or re-socialization of political unions. Experts call pre-election advertisements as a tool for market competition. The goal of my Master's Thesis is to analyze pre-election political advertisements of candidates participating in the self-government elections in Georgia in 2017. To be more specific, my study subject is to find out the main differences and similarities between male and female candidates political advertismements. Since the involvement of female politicians is a challenge not only for Georgia, but for the whole world, it is interesting to study pre-election political advertisements in the gender context. Nowadays, this kind of research has not been conducted in Georgia yet. As this will be new view of political advertisments studies in Georgia, I think it will be interesting for wide rage of researchers.en
dc.description.abstractპოლიტიკური არჩევნები 21-ე საუკუნის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მოვლენაა მთელ მსოფლიოში, როგორც ადგილობრივ, ასევე საერთაშორისო დონეზე. ქვეყანაში მიმდინარე წინასაარჩევნო პროცესი შესაძლოა საერთაშორისო საზოგადოების ინტერესის საგანიც გახდეს. სხვადასხვა პარტიის წინასაარჩევნო სარეკლამო რგოლები ერთგვარი ინსტრუმენტია პოლიტიკური გაერთიანებების სოციალიზაციასა თუ რესოციალიზაციაში. ექსპერტები წინასაარჩევნო რეკლამას უწოდებენ ბაზრის კონკურენციის ერთგვარ ინსტრუმენტს. სამაგისტრო ნაშრომის მიზანია საქართველოში 2017 წლის თვითმმართველობის არჩევნებში მონაწილე კანდიდატების წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის ანალიზი. უფრო კონკრეტულად კი, საკვლევ სუბიექტს მერობის ქალი კანდიდატების წინასაარჩევნო რეკლამები და მათი შედარებითი ანალიზი მამაკაცი კანდიდატების სარეკლამო რგოლებს შორის. იქიდან გამომდინარე, რომ ქალი პოლიტიკოსების ჩართულობა დღემდე გარკვეული გამოწვევაა არამატო საქართველოსთვის, არამედ მთელი მსოფლიოსთვის, საინტერესოა წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამების გენდერულ ჭრილში განხილვა. საქართველოში ამ ეტაპისათვის ჯერ არ ჩატარებულა წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის გენდერულ ჭრილში კვლევა. ეს აჩენს ვარაუდს, რომ ნაშრომი საინტერესო იქნება მკვლევართა ფართო წრისთვის.ka
dc.format.extent50 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectქართული პოლიტიკის გენდერული ჭრილშიka
dc.subjectფემინიზმი და გენდერული თანასწორობაka
dc.subjectპოლიტიკური რეკლამის არსი და ფუნქციებიka
dc.titleპოლიტიკური რეკლამების გენდერული ასპექტებიka
dc.title.alternative2017 წლის თვითმმართველობის არჩევნების მიხედვითka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMA of Mass Communications in Media Studiesen
thesis.degree.nameმასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)ka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis.Sreseli (1) MASKOM.pdfპოლიტიკური რეკლამების გენდერული ასპექტები576.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

97
checked on May 24, 2024

Download(s)

276
checked on May 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.