გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1303
სათაური: სტრატეგიის შექმნა ქართული ორგანიზაციის მაგალითზე
ავტორები: ნავროზაშვილი, ნინო 
ხელმძღვანელი: ბელქანია, ნოდარ 
ხარისხის სახელი: სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი ორგანიზაციის განვითარებაში
სასწავლო პროგრამის სახელი: ორგანიზაციის განვითარება და კონსულტირება. Organization Development and Consulting
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ორგანიზაციის სტრუქტურა
ორგანიზაციული კულტურა
კონკურენტული უპირატესობის ფაქტორების განსაზღვრა
გამოცემის თარიღი: 2017
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Following work concerns to organizational strategy, to the meaning of strategy and consideration of the process of its formation.
Organizations in Georgia often operate without having document of strategy. Mostly it’s because not having practice of work with organizational consultants.
The main part of the Master’s thesis shows the importance of organizational strategy. Also it tells us about the organizational components, which are used to create strategy. We researched the process of creating strategy in one of the most popular store in Georgia “Altaokay” In the work we describe the process, that Altaokay passes through to formulate the strategy.
Master’s thesis analysis organizational design, structure and culture. For research we used interviews with the high management, Questionnaire of organization diagnosis, and SWOT analysis, which helped us to set long term goals for organization. Where the organization needs to implement change and what is the unique value, that leads organization towards the goal.
The aim of the master’s thesis is to show how important is the existance of strategy for organization’s success. And how we work on formation of organizational strategy.

აღნიშნული ნაშრომი ეხება ორგანიზაციის სტრატეგიას, მის მნიშვნელობასა და შექმნის პროცესის დეტალურ განხილვას.
საქართველოში ორგანიზაციები ხშირად ფუნქციონირებენ სტრატეგიის დოკუმენტის გარეშე. უმეტეს შემთხვევაში, ეს გამოწვეულია ორგანიზაციულ კონსულტანტებთან ურთიერთობის პრაქტიკის არარსებობით.
სამაგისტრო თემის ძირითად ნაწილში განხილულია სტრატეგიის მნიშვნელობა და ორგანიზაციის ის კომპონენტები, რომლებიც გამოიყენება სტრატეგიის შექმნისთვის.
კვლევა ჩატარდა ქართულ ბაზარზე ერთ-ერთი წამყვანი ტექნიკის ქსელში, „ალტაოქეიში“.
ნაშრომში, ალტაოქეის მაგალითზე, განხილულია სტრატეგიის ჩამოყალიბებისთვის აუცილებლად გასავლელი პროცედურები, შეფასებულია ორგანიზაციის დიზაინი, სტრუქტურა და კულტურა. კვლევის მეთოდად გამოყენებულია ინტერვიუები ორგანიზაციის მმართველ რგოლებთან, ორგანიზაციული დიაგნოზის კითხვარი, რომელიც ვაისბორდის 6 ყუთის მოდელზე დაყრდნობითაა შექმნილი, და „SWOT“ ანალიზი, რომელიც დაგვეხმარა სამომავლო მიზნების დასახვაში - რა ცვლილებების განხორციელება სჭირდება ორგანიზაციას და რა არის ის უნიკალური ღირებულება, რომელიც უნდა გამოვიყენოთ საბოლოო მიზნისკენ წარმატებული სვლისთვის.
ნაშრომის მიზანია გადმოსცეს, თუ რა მნიშვნელობა აქვს სტრატეგიის არსებობას ორგანიზაციის წარმატებული ფუნქციონირებისთვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1303
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis Navrozashvili Nino organizacia.pdfსტრატეგიის შექმნა ქართული ორგანიზაციის მაგალითზე906.75 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

101
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

652
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.