Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1303
Title: სტრატეგიის შექმნა ქართული ორგანიზაციის მაგალითზე
Authors: ნავროზაშვილი, ნინო 
Advisor: ბელქანია, ნოდარ 
Degree Name: სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი ორგანიზაციის განვითარებაში
Degree Discipline: ორგანიზაციის განვითარება და კონსულტირება. Organization Development and Consulting
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: ორგანიზაციის სტრუქტურა
ორგანიზაციული კულტურა
კონკურენტული უპირატესობის ფაქტორების განსაზღვრა
Issue Date: 2017
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Following work concerns to organizational strategy, to the meaning of strategy and consideration of the process of its formation.
Organizations in Georgia often operate without having document of strategy. Mostly it’s because not having practice of work with organizational consultants.
The main part of the Master’s thesis shows the importance of organizational strategy. Also it tells us about the organizational components, which are used to create strategy. We researched the process of creating strategy in one of the most popular store in Georgia “Altaokay” In the work we describe the process, that Altaokay passes through to formulate the strategy.
Master’s thesis analysis organizational design, structure and culture. For research we used interviews with the high management, Questionnaire of organization diagnosis, and SWOT analysis, which helped us to set long term goals for organization. Where the organization needs to implement change and what is the unique value, that leads organization towards the goal.
The aim of the master’s thesis is to show how important is the existance of strategy for organization’s success. And how we work on formation of organizational strategy.

აღნიშნული ნაშრომი ეხება ორგანიზაციის სტრატეგიას, მის მნიშვნელობასა და შექმნის პროცესის დეტალურ განხილვას.
საქართველოში ორგანიზაციები ხშირად ფუნქციონირებენ სტრატეგიის დოკუმენტის გარეშე. უმეტეს შემთხვევაში, ეს გამოწვეულია ორგანიზაციულ კონსულტანტებთან ურთიერთობის პრაქტიკის არარსებობით.
სამაგისტრო თემის ძირითად ნაწილში განხილულია სტრატეგიის მნიშვნელობა და ორგანიზაციის ის კომპონენტები, რომლებიც გამოიყენება სტრატეგიის შექმნისთვის.
კვლევა ჩატარდა ქართულ ბაზარზე ერთ-ერთი წამყვანი ტექნიკის ქსელში, „ალტაოქეიში“.
ნაშრომში, ალტაოქეის მაგალითზე, განხილულია სტრატეგიის ჩამოყალიბებისთვის აუცილებლად გასავლელი პროცედურები, შეფასებულია ორგანიზაციის დიზაინი, სტრუქტურა და კულტურა. კვლევის მეთოდად გამოყენებულია ინტერვიუები ორგანიზაციის მმართველ რგოლებთან, ორგანიზაციული დიაგნოზის კითხვარი, რომელიც ვაისბორდის 6 ყუთის მოდელზე დაყრდნობითაა შექმნილი, და „SWOT“ ანალიზი, რომელიც დაგვეხმარა სამომავლო მიზნების დასახვაში - რა ცვლილებების განხორციელება სჭირდება ორგანიზაციას და რა არის ის უნიკალური ღირებულება, რომელიც უნდა გამოვიყენოთ საბოლოო მიზნისკენ წარმატებული სვლისთვის.
ნაშრომის მიზანია გადმოსცეს, თუ რა მნიშვნელობა აქვს სტრატეგიის არსებობას ორგანიზაციის წარმატებული ფუნქციონირებისთვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1303
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis Navrozashvili Nino organizacia.pdfსტრატეგიის შექმნა ქართული ორგანიზაციის მაგალითზე906.75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

101
checked on May 3, 2024

Download(s)

651
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.