გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1144
სათაური: სატელევიზიო პროგრამა - „თეატრალი“
ავტორები: გოგებაშვილი, მაკა 
სალუქვაძე, ფატი 
ხელმძღვანელი: კაჭარავა, ხათუნა 
ხარისხის სახელი: ჟურნალისტიკის მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: მედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technology
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: თეატრი
სატელევიზიო პროგრამა - „თეატრალი“
თეატრი ბეჭდურ მედიაში
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Theater is a very actual question for modern society. Based on its specificity it can be
discussed in various ways.
Theater is a part of the nation's culture. It needs development and attention.
The topic is also interesting in journalistic terms. It is important what the media does in order
to popularize theater.
The main goal of the research is to determine what broadcast media: television and radio do
in order to popularize theater.
What was before and what is it now?
Quantitative, comparative and content research has been used to answer the question.
Television, radio and press of the second half of the 20th century have been studied. Also, the same
media outlets of the XXI century have been studied in order to make comparison. As a result of the
comparison, the number of TV and radio programs does not give us a big change. Only content and
characters are changed.
As a result of quantitative research, it has been found that the society has a lack of
information provided by the media about the theater. The information is narrow-proof and rare.
As a result of the research, the attitudes and needs of people towards theater and media have
been identified.

თეატრი, დღევანდელ საზოგადოებაში აქტუალური საკითხია. მისი განხილვა,
თავისივე სპეციფიკიდან გამომდინარე მრავალნაირად შეიძლება.
თეატრი, ერის კულტურის შემადგენელი ნაწილია. მას, განვითარება და ყურადღება
სჭირდება.
თემა, ჟურნალისტური კუთხითაც საინტერესოა. მნიშვნელოვანია, რას აკეთებს მედია
თეატრის პოპულარიზაციისათვის.
კვლევის მთავარი მიზანია, დადგინდეს, რამდენად უწევს პოპულარიზაციას
ტელევიზია და რადიო თეატრს.
რა იყო ადრე და რა არის ახლა?
კითხვაზე პასუხის მისაღებად გამოყენებულია რაოდენობრივი, შედარებითი და
შინაარსობრივი კვლევა. საკვლევად აღებულია XX საუკუნის მეორე ნახევრის ტელევიზია,
რადიო და პრესა. ასევე, შესადარებლად - XXI საუკუნის იგივე მედია საშუალებები.
შედარების შედეგად დადგინდა, რომ სატელევიზიო და რადიო პროგრამების რაოდენობა
დიდ სახესხვაობას არ გვაძლევს. იცვლება მხოლოდ კონტენტი და პერსონაჟები.
რაოდენობრივი კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ საზოგადოებას არ აკმაყოფილებს
მედიის მიეერ მიწოდებული ინფორმაცია თეატრის შესახებ. ის ვიწროპროფილური და
იშვიათია.
კვლევის შედეგად კამოიკვეთა ხალხის დამოკიდებულება და მოთხოვნილებები
თეატრისა და მედიის მიმართ.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1144
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
სამაგისტრო-თეატრალი-გოგებაშვილი-სალუქვაძე-საბოლოო-ვერსია-convertedaxteq2019.pdfსატელევიზიო პროგრამა - „თეატრალი“2.07 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

166
checked on May 19, 2024

გადმოწერა

580
checked on May 19, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.