Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1144
Title: სატელევიზიო პროგრამა - „თეატრალი“
Authors: გოგებაშვილი, მაკა 
სალუქვაძე, ფატი 
Advisor: კაჭარავა, ხათუნა 
Degree Name: ჟურნალისტიკის მაგისტრი
Degree Discipline: მედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technology
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: თეატრი
სატელევიზიო პროგრამა - „თეატრალი“
თეატრი ბეჭდურ მედიაში
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Theater is a very actual question for modern society. Based on its specificity it can be
discussed in various ways.
Theater is a part of the nation's culture. It needs development and attention.
The topic is also interesting in journalistic terms. It is important what the media does in order
to popularize theater.
The main goal of the research is to determine what broadcast media: television and radio do
in order to popularize theater.
What was before and what is it now?
Quantitative, comparative and content research has been used to answer the question.
Television, radio and press of the second half of the 20th century have been studied. Also, the same
media outlets of the XXI century have been studied in order to make comparison. As a result of the
comparison, the number of TV and radio programs does not give us a big change. Only content and
characters are changed.
As a result of quantitative research, it has been found that the society has a lack of
information provided by the media about the theater. The information is narrow-proof and rare.
As a result of the research, the attitudes and needs of people towards theater and media have
been identified.

თეატრი, დღევანდელ საზოგადოებაში აქტუალური საკითხია. მისი განხილვა,
თავისივე სპეციფიკიდან გამომდინარე მრავალნაირად შეიძლება.
თეატრი, ერის კულტურის შემადგენელი ნაწილია. მას, განვითარება და ყურადღება
სჭირდება.
თემა, ჟურნალისტური კუთხითაც საინტერესოა. მნიშვნელოვანია, რას აკეთებს მედია
თეატრის პოპულარიზაციისათვის.
კვლევის მთავარი მიზანია, დადგინდეს, რამდენად უწევს პოპულარიზაციას
ტელევიზია და რადიო თეატრს.
რა იყო ადრე და რა არის ახლა?
კითხვაზე პასუხის მისაღებად გამოყენებულია რაოდენობრივი, შედარებითი და
შინაარსობრივი კვლევა. საკვლევად აღებულია XX საუკუნის მეორე ნახევრის ტელევიზია,
რადიო და პრესა. ასევე, შესადარებლად - XXI საუკუნის იგივე მედია საშუალებები.
შედარების შედეგად დადგინდა, რომ სატელევიზიო და რადიო პროგრამების რაოდენობა
დიდ სახესხვაობას არ გვაძლევს. იცვლება მხოლოდ კონტენტი და პერსონაჟები.
რაოდენობრივი კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ საზოგადოებას არ აკმაყოფილებს
მედიის მიეერ მიწოდებული ინფორმაცია თეატრის შესახებ. ის ვიწროპროფილური და
იშვიათია.
კვლევის შედეგად კამოიკვეთა ხალხის დამოკიდებულება და მოთხოვნილებები
თეატრისა და მედიის მიმართ.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1144
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
სამაგისტრო-თეატრალი-გოგებაშვილი-სალუქვაძე-საბოლოო-ვერსია-convertedaxteq2019.pdfსატელევიზიო პროგრამა - „თეატრალი“2.07 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

166
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

577
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.