გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1008
სათაური: სამსახურით კმაყოფილება, როგორც კონფლიქტების პრევენციის ერთ-ერთი გზა საჯარო სამსახურში
ავტორები: გიბიშვილი, მაგდა 
ხელმძღვანელი: ბელქანია, ნოდარ 
ხარისხის სახელი: Master of Arts in Conflictology
კონფლიქტოლოგიის მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: კონფლიქტების ანალიზი და მართვა. Conflict Analysis and Management
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: კონფლიქტი ორგანიზაციაში
სამსახურით კმაყოფილება და უკმაყოფილება
ეთიკური საკითხები
გამოცემის თარიღი: 2017
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The organizational conflicts are one of the key directions in conflict studies. This is a field which covers the daily life of people and concerns them. Accordingly the study of the aspects which are vital for the proper function of an organization is very important and responsible task. In order to avoid a dysfunctional conflict, every organization has to study the attitudes of its own workers. As far as the confidence with the job is a very important motivator for preventing the destructive type of conflicts, it became my sphere of interest to make a further research on this topic and to point out all those factors, which based on the high level of job confidence influences the prevention of conflicts in an organization.

კონფლიქტების განხილვისას, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიმართულებაა ორგანიზაციული კონფლიქტები. ეს არის სფერო, რომელიც ადამიანთა უმეტესობის ყოველდღიურობას ფარავს და ეხება მათ. შესაბამისად, იმ ასპექტების შესწავლა, რომელიც ორგანიზაციის ჯანსაღი ფუნქციონირებისთვისაა საჭირო, არის ძალიან მნიშვნელოვანი და საპასუხისმგებლო საქმე. იმისათვის, რომ ორგანიზაციამ თავიდან აირიდოს დისფუნქციური კონფლიქტი, საჭიროა შეისწავლოს საკუთარი თანამშრომლების დამოკიდებულებები. ვინაიდან და რადგანაც სამსახურით კმაყოფილება არის საკმაოდ მნიშვნელოვანი მოტივატორი იმისა, რომ ორგანიზაციაში არ იყოს დესტრუქციული სახის კონფლიქტები, გამიჩნდა სურვილი უფრო ღრმად მეკვლია ეს საგანი და უფრო მეტად გამომეკვეთა ის გავლენები, რომელიც სამსახურით კმაყოფილების მაღალ დონეს შეუძლია იქონიოს ორგანიზაციაში კონფლიქტების პრევენციაზე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1008
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis - magda gibishvili konfliqtebi.pdfსამსახურით კმაყოფილება, როგორც კონფლიქტების პრევენციის ერთ-ერთი გზა საჯარო სამსახურში1.59 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

245
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

1,165
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.