Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1008
Title: სამსახურით კმაყოფილება, როგორც კონფლიქტების პრევენციის ერთ-ერთი გზა საჯარო სამსახურში
Authors: გიბიშვილი, მაგდა 
Advisor: ბელქანია, ნოდარ 
Degree Name: Master of Arts in Conflictology
კონფლიქტოლოგიის მაგისტრი
Degree Discipline: კონფლიქტების ანალიზი და მართვა. Conflict Analysis and Management
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: კონფლიქტი ორგანიზაციაში
სამსახურით კმაყოფილება და უკმაყოფილება
ეთიკური საკითხები
Issue Date: 2017
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The organizational conflicts are one of the key directions in conflict studies. This is a field which covers the daily life of people and concerns them. Accordingly the study of the aspects which are vital for the proper function of an organization is very important and responsible task. In order to avoid a dysfunctional conflict, every organization has to study the attitudes of its own workers. As far as the confidence with the job is a very important motivator for preventing the destructive type of conflicts, it became my sphere of interest to make a further research on this topic and to point out all those factors, which based on the high level of job confidence influences the prevention of conflicts in an organization.

კონფლიქტების განხილვისას, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიმართულებაა ორგანიზაციული კონფლიქტები. ეს არის სფერო, რომელიც ადამიანთა უმეტესობის ყოველდღიურობას ფარავს და ეხება მათ. შესაბამისად, იმ ასპექტების შესწავლა, რომელიც ორგანიზაციის ჯანსაღი ფუნქციონირებისთვისაა საჭირო, არის ძალიან მნიშვნელოვანი და საპასუხისმგებლო საქმე. იმისათვის, რომ ორგანიზაციამ თავიდან აირიდოს დისფუნქციური კონფლიქტი, საჭიროა შეისწავლოს საკუთარი თანამშრომლების დამოკიდებულებები. ვინაიდან და რადგანაც სამსახურით კმაყოფილება არის საკმაოდ მნიშვნელოვანი მოტივატორი იმისა, რომ ორგანიზაციაში არ იყოს დესტრუქციული სახის კონფლიქტები, გამიჩნდა სურვილი უფრო ღრმად მეკვლია ეს საგანი და უფრო მეტად გამომეკვეთა ის გავლენები, რომელიც სამსახურით კმაყოფილების მაღალ დონეს შეუძლია იქონიოს ორგანიზაციაში კონფლიქტების პრევენციაზე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1008
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis - magda gibishvili konfliqtebi.pdfსამსახურით კმაყოფილება, როგორც კონფლიქტების პრევენციის ერთ-ერთი გზა საჯარო სამსახურში1.59 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

245
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

1,161
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.