დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი

ნაჩვენებია შედეგი 1-დან 6-ის ჩათვლით 6-დან
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2020Brand image influence on consumers purchase decisionJincharadze, Tornike ; ჯინჭარაძე, თორნიკე 
2020Marketing research of the Georgian beer marketSeskuria, Levan ; სესკურია, ლევან 
2020Marketing research on consumer attitudes towards Internet advertisingTetvadze, Mamia ; თეთვაძე, მამია 
2020Research of consumer attitudes towards the country of originMalazonia, Mariam ; მალაზონია, მარიამ 
2019მარკეტინგის სფეროში დასაქმებულთა სამსახურისა და ცხოვრების ბალანსის კვლევა და ინტერნალური მარკეტინგის განვითარების პერსპექტივებიჭელიძე, ენდი 
2019ტურისტული სააგენტოების მომსახურებით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევაციხელაშვილი, ანა