Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/81
Title: მოტივაციის სისტემები და მათი გამოყენება საერთაშორისო ბიზნესში
Motivation system and their usage in international business
Authors: ლომაია, გურამ 
Lomaia, Guram 
Keywords: ბიზნესის მენეჯმენტი;მოტივაციის სისტემები;საერთაშორისო ბიზნესი
Issue Date: 2018
Abstract: 
მოტივაციაზე მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული ორგანიზაციის ეფექტიანი საქმიანობა. შეიძლება ორგანიზაციას ჰქონდეს საუკეთესო სტრუქტურა, მაგრამ არ იყოს ეფექტიანი იმის გამო, რომ მენეჯმენტს არშეუძლი ამომუშავეთა საქმიანობის წარმართვა დასახული მიზნისკენ. მოტივაციის ეფექტიანი სიტემების გამოყენებას დიდი ყურადრება ეთმობა წარმატებულ საერთაშორისო კომპანიებში.
წარმოადგენილი სამაგისტრო ნაშრომი ეხება მოტივაციის სისტემებსა და მათ გამოყენებსა საერთაშორისო ბიზნესში.
ნაშრომის პირველ თავში განხილულია მოტივაციის ადგილი და როლი ორგანიზაციის მენეჯმენტის სისტემაში. კერძოდ, ისეთი საკითხები, როგორიცაა: მოტივაცია, როგორც მართვის განუყოფელი ფუნქცია, მოტივაციის, როგორც პერსონალის მართვის შინაარსი, მოტივაციის ფუნქციები ორგანიზაციაში.
მეორე თავში განხილულია კორპორაციული ცვლილებების გავლენა მოტივა-ციის სისტემაზე. კერძოდ, კორპორაციული ცვლილებების გავლენა მოტივაციის სისტემაზე, კორპორაციული კულტურა, როგორც მოტივაციის ინსტრუმენტი.
მესამე თავში გაანალიზებული მოტივაციის არსებული სისტემები საერთაშორისო კომპანია AppIdea-ში.
დასკვნაში განზოგადებულია კვლევის შედეგები.

Motivation has a great influence on effective work of organization. It is possible, the organization to have the best structure, but it can’t be affective because management cannot lead the work of employs to the outlined aim. Successful companies pay a great attention to the usage of motivation’s affective systems.
Presented master thesis is about motivation systems and their usage in the international market.
The first chapter: there is discussed the place and the role of motivation in the organization’s management system. Particularly it will touch the themes, like: motivation, as inseparable function of management, motivation, as staff’s management content, motivation’s functions in organization.
The second chapter: there is discussed the influence of proportional changes on motivation system. Particularly, the influence of proportional changes on motivation system, proportional culture, as instrument of motivation.
In the third chapter I analyze motivation systems in the international company “AppIdea”
In conclusion I generalize the results of research.
URI: https://openscience.ge/handle/1/81
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Guram Lomaiai.pdfმოტივაციის სისტემები და მათი გამოყენება საერთაშორისო ბიზნესში864.49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

111
checked on Oct 29, 2019

Download(s) 5

470
checked on Oct 29, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.