Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/736
Title: კონკურენტული უპირატესობის მოპოვება და შენარჩუნება გლობალიზაციის პირობებში
Authors: ლელაშვილი, ნათია 
Advisor: ღაღანიძე, გიორგი 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: კონკურენტული უპირატესობის არსი და ევოლუცია
კონკურენტული უპირატესობის თანამედროვე ფაქტორები
კონკურენტული უპირატესობის მოპოვება საქართველოში
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
It is a difficult task to achieve and maintain a competitive advantage in the global environment.
To address these challenges, new approaches and strategies need to be developed where it will be considered the influence of global, rapidly changing markets, technologies and a lot of competitors from around the world.
The fashion industry is one of the most highly developed and competitive in the world. The goal of the research is to identify the factors of competitive advantages in the clothing market in Georgia.
Today the Internet is the fastest and easiest way to get information. The number of Internet stores is increasing, which gives us the basis that the online stores can become a new competitive advantage. The research in the study refers to the popularity of online stores in Georgia and the basic needs and expectations of the customers on the clothing market. The study provides recommendations and basic concepts for achieving the competitive advantage.

გლობალურ გარემოში კონკურენტული უპირატესობის მოპოვება და შენარჩუნება ურთულესი ამოცანაა. ამ გამოწვევებთან გასამკლავებლად ახალი მიდგომების და სტრატეგიების შემუშავებაა საჭირო, სადაც გათვალისწინებული იქნება გლობალური, სწრაფად ცვალებადი ბაზარი, ტექნოლოგიები და უამრავი კონკურენტი მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხიდან.
მოდის ინდუსტრია ერთ-ერთი ყველაზე მაღალგანვითარებული და კონკურენტულია მსოფლიოში. კვლევის მიზანია, დაადგინოს კონკურენტული უპირატესობის მოპოვების და მიღწევის ფაქტორები ტანსაცმლის ბაზრის მაგალითზე საქართველოში. დღეს ინტერნეტი ინფორმაციის მიღების ყველაზე სწრაფ და მარტივ საშუალებად გვევლინება. იზრდება ინტერნეტ-მაღაზიების რიცხვიც, რაც გვაძლევს საფუძველს, ვივარაუდოთ, რომ ონლაინ-მაღაზიები შეიძლება ახალ კონკურენტული უპირატესობის ფაქტორად მოგვევლინოს. ნაშრომში მოცემული კვლევა ეხება საქართველოში არსებული ინტერნეტ-მაღაზიების პოპულარულობის კვლევას და მომხმარებლის ძირითად მოთხოვნილებებსა და მოლოდინს ტანსაცმლის ბაზარზე.
კვლევაში წარმოდგენილია რეკომენდაციები და ძირითადი კონცეფციები კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებისთვის.
URI: https://openscience.ge/handle/1/736
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro lelashvili natia.pdfკონკურენტული უპირატესობის მოპოვება და შენარჩუნება გლობალიზაციის პირობებში1.76 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

91
checked on May 3, 2024

Download(s)

3,966
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.