Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/735
Title: ხარისხის მართვის ორგანიზაცია სერვისულ კომპანიებში
Authors: ლაშქარაშვილი, იზოლდა 
Advisor: ჩოხელი, ეკა 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ხარისხის მნიშვნელობა ორგანიზაციაში
ხარისხის მართვის სისტემები
ISO -სტანდარტები და სერთიფიცირება
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Master's thesis describes the quality of service and ways to improve it in the Georgian banking sector. The paper describes the quality definition, and why the quality is important.
The essence of the quality and approaches to quality management, quality assurance organization, which can lead to poor quality, how is the total quality management, service design general overview, detailed plan, how to manage queues, mass service systems, quality of service priority declaration I ejmentis by, issued some recommendations for companies wishing to have a good quality of service.
The paper also includes the strengths and weaknesses of service quality in TBC Bank as well as its peculiarities with Bank of Georgia.
In the course of the Master's thesis, the problematic issues that may depend on the high quality of service in the banks. Quantitative research has been conducted by Mastermind for the purpose of verification and verification of these problems and their complexity, which implies an in-depth interview of electronic format. Based on the results of the survey and the respondents' opinions, the aspects identified as problematic issues have been assessed.
URI: https://openscience.ge/handle/1/735
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro lashqarashvili izolda.pdfხარისხის მართვის ორგანიზაცია სერვისულ კომპანიებში1.23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

93
checked on Jun 1, 2024

Download(s)

2,227
checked on Jun 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.