Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/730
Title: ღირებულების ჯაჭვის მართვა აგრობიზნესში
Authors: კაკრიაშვილი, მამული 
Advisor: ქეშელაშივილი, გიული 
Degree Name: Master of Business Administration
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Economics and Business 
ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ღირებულების ჯაჭვის მართვა
ღირებულების ჯაჭვის მართვის არსებული სისიტემის ანალიზი
ღირებულების ჯაჭვის მართვის სრულყოფა
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
ღირებულებათა ჯაჭვი აერთიანებს ნედლეულის მწარმოებლებს, შუამავლებს, გადამამუშავებელ საწარმოებს, სარეალიაზაციო ბაზრებს, სერვისების მიმწოდებლებსა და სხვადასხვა მხარეეებს, რომელთა საქმიანობაც ხელს უწყობს ერთმანეთის კონკურენტუნარიანობას ბაზარზე და მის შენარჩუნებას ღირებულებათა ჯაჭვის პროცესში ინოვაციების დანერგვის გზით. ღირებულებათა ჯაჭვის მენეჯმენტი წარმოადგენს სტრატეგიული ბიზნეს ანალიზისა და დაგეგმვის ინსტრუმენტს, რომელიც გამოიყენება ღირებულებათა ჯაჭვის კომპონენტებისა და რესურსების კოორდინაციისთვის. მისი ეფექტიანი მართვა პირდაპირ გავლენას ახდენს მასში ჩართული რგოლების საქმიანობის მომგებიანობასა და პროდუქტის საბოლოო მომხმარებლის კმაყოფილებაზე.
ნაშრომში განხილულია ღირებულების ჯაჭვის მართვისა და განვითარების საკითხები. კერძოდ, საქართველოს აგრარულ სექტორში არსებული ბიზნეს სუბიექტების შესწავლის საფუძველზე გაანალიზებულია ღირებულების ჯაჭვის ფორმირების პროცესი და მისი გავლენა ბიზნესის ეფექტიანობაზე. შემუშავებულია რეკომენდაციები სოფლის მეურნეობის პროდუქციის წარმოებისა და რეალიზაციის ერთიანი ციკლის შექმნისათვის, რაც საბოლოო პროდუქციის რეალიზაციიდან გაზრდილი შემოსავლის მიღების შესაძლებლობას ქმნის.

The value chain unites raw producers, intermediaries, processing enterprises, retailing markets, service providers and various parties, whose activities contribute to each other's competitiveness on the market and its maintenance through the introduction of innovations in the value chain process. Value Chain Management is a tool for strategic business analysis and planning, which is used to coordinate chain components and resources. Its effective management directly affects the profitability of the engines involved in it and the final customer satisfaction of the product.
The paper deals with the value chain management and development issues. In particular,, on the basis of the study of business subjects in the Georgian agricultural sector, the process of value chain formation is analyzed and its impact on business efficiency.
Recommendations for creating a single cycle of production and sale of agricultural products, Which creates the possibility of increased income from realization of the final product.
URI: https://openscience.ge/handle/1/730
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro kakriashvili mamuli.pdfღირებულების ჯაჭვის მართვა აგრობიზნესში1.45 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on May 18, 2024

Download(s)

1,286
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.