გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/695
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorკობალავა, მარინეka
dc.contributor.authorშულაია, ალექსანდრეka
dc.date.accessioned2019-11-22T10:27:41Z-
dc.date.available2019-11-22T10:27:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/695-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to find out the attitude of Georgian citizens, who have the right to participate in elections, to political subjects, election promises and political ties. In Georgian reality, the pluralistic democratic structure of the state is a completely new reality, and therefore the principles and instruments of political marketing and public relations are not yet fully implemented in everyday political life. Therefore, the work has something in common with the problems that society faces. As part of the work, election campaigns are presented as processes of a political market, and the participating parties — political actors and the electorate — are considered as subjects / commercial actors of a free market economy. Due to the interdisciplinary nature of the research topic, the work is based on the scientific literature of related disciplines. The study uses a tripartite approach that includes integrated research methods, such as interviews with experts, in-depth interviews and surveys. The combination of these methods allows us to obtain full-fledged qualitative and quantitative data, the unity of which can help us present a complete, detailed picture. An analysis of the results shows that the attitude of the electorate is uniform and, more importantly, crucial for the position of subjects on the market in terms of trust, election promises and the use of communication tools. The study identifies factors that influence the attitude of members of a political organization and the image of a politician, and determine their final decisions on participation in elections and support of a specific subject.en
dc.description.abstractწინამდებარე კვლევის მიზანია იმის გარკვევა, თუ რა დამოკიდებულება აქვთ საქართველოს სრულწლოვან, არჩევნებში მონაწილოების მიღების უფლების მქონე მოქალაქეებს პოლიტიკური სუბიექტების მიერ წინასაარჩევნოდ გაცემული დაპირებებისა და პოლიტიკური საკომუნიკაციო საშუალებების მიმართ. ქართულ სინამდვილეში, სახელმწიფოს პლურალისტური დემოკრატიული მოწყობა საკმაოდ ახალი რეალობაა და, შესაბამისად, პოლიტიკური მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრინციპები და ინსტრუმენტები ჯერ კიდევ არ არის სრულად იმპლემენტირებული ყოველდღიურ პოლიტიკურ ცხოვრებაში. აქედან გამომდინარე, ნაშრომი ეხმიანება საზოგადოების წინაშე მდგარ პრობლემებს. ნაშრომის ფარგლებში, წინასაარჩევნო კამპანიები წარმოდგენილია, როგორც პოლიტიკური საბაზრო პროცესები და მასში მონაწილე მხარეები - პოლიტიკური სუბიექტები და ელექტორატი - განხილულნი არიან, როგორც თავისუფალი საბაზრო ეკონომიკის აქტორები/კომერციული სუბიექტები. საკვლევი თემის ინტერდისციპლინური ხასიათის გამო, ნაშრომი ეყრდნობა მომიჯნავე დისციპლინების სამეცნიერო ლიტერატურას. კველვის ფარგლებში გამოყენებულია ტრიანგულაციური მიდგომა, რაც მოიცავს ისეთ კომპლექსურ კვლევის მეთოდებს, როგორიცაა ექსპერტთა გამოკითხვა, სიღრმისეული ინტერვიუ და ანკეტირება. აღნიშნული მეთოდების კომბინაცია თვისებრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მაქსიმალურად სრულყოფილად მიღების საშუალებას იძლევა, რომელთა ერთიანობაც სრული, დეტალური სურათის წარმოდგენაში გვეხმარება. შედეგების ანალიზი გვიჩვენებს, რომ ელექტორატის დამოკიდებულება არაერთგვაროვანი და, ძირითადად, კრიტიკულია ბაზარზე სუბიექტთა პოზიციონირების, მათ მიმართ ნდობის, წინასაარჩევნო დაპირებებისა და საკომუნიკაციო საშუალებების გამოყენების მეთოდების თვალსაზრისით. კვლევის ფარგლებში, გამოვლინდა ის ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს პოლიტიკური ორგანიზაციისა და პოლიტიკოსის იმიჯის ელემენტების მიმართ საზოგადოების წევრთა დამოკიდებულებაზე და განსაზღვრავს მათ საბოლოო გადაწყვეტილებებს არჩევნებში მონაწილეობისა და კონკრეტული სუბიექტის მხარდაჭერის შესახებ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმარკეტინგის როლი და მნიშვნელობა პოლიტიკაშიka
dc.subjectპოლიტიკური სუბიექტების საზოგადოებასთან ურთიერთობაka
dc.subjectექსპერტთა გამოკითხვაka
dc.subjectსიღრმისეული ინტერვიუka
dc.titleპოლიტიკური პიარის ზეგავლენა საზოგადოების ფართო მასებზე და პოლიტიკური სუბიექტების მარკეტინგული შეთავაზებებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro shulaia aleqsandre.pdfპოლიტიკური პიარის ზეგავლენა საზოგადოების ფართო მასებზე და პოლიტიკური სუბიექტების მარკეტინგული შეთავაზებები1.21 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

204
checked on May 26, 2024

გადმოწერა

1,144
checked on May 26, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.